Barbaros'tan... (+18)Alaz dediğim şeylerden sonra dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırıp daha büyük arzuyla öpmeye başlamıştı. Şuan ikimizde tahrik olmuş inleyerek dudaklarımızı emiyorduk. Ellerini belime atıp sıkıca tuttu ben kucagindayken ayaga kalktigi an düşecegim diye korksamda Alazın sıkı tutuşu sayesinde rahatlamıştım. İkimizde baya iriydik ben ona göre en fazla 5 cm filan uzundum. İkimizinde gözle görülür kasları vardı bu yaptığımız spordan ve meslegimizinde getirdigi etkenden dolayiydi. Güç yarışına girmeye kalksak sanırım ikimizde yenilmez sonsuz bir döngüde sürer giderdi bu yarış.
Ellerini kalçalarıma doğru indirip sıkıca tutarak yürüyordu. Bu sırada asla dudaklarımı dudaklarından cekmiyordu dudakları hareket etmiyor sadece dudagimin üstünde duruyordu. Bense dilimle dudaklarını yalıyordum. Gözlerimi kapatmış aşık oldugum adamın kucağında boynuna sıkıca sarılarak dudaklarında dilimi gezdiyordum.
Odaya girip beni yatağa yavaşça bıraktığında gözlerimi açtım. Karşımda yanakları kızarmış okyanus gözleri koyulaşmış nefes nefese şişmiş dudakları olan Alazı görmen bile boşalmama yeterdi. O kadar güzeldiki ömrüm boyunca bu güzelliği izlemek için canımı bile verirdim. Bana bakışı bile kalbimin hızla atmasına yetiyor bitiriyordu beni. Asla aşk adamı olmayan ben karşımdaki adamın bir bakışıyla eriyordum.
Elimi yanağına koyup başpargimla yavaşça okşadıgımda gözlerini kapattı.
"Alaz... Çok güzelsin"
Evet belki bir adama güzel denmezdi heleki böyle iri yarı bir adama ama benim gözümde o öyle birseydiki tarif edebilmek için kullanacağım tek sıfat güzel kelimesiydi.
Dedigim şeyle gözlerini açtı ve gözlerimin içine aşkla baktı. Bir iç çekip elini saçlarıma atıp saçlarıma baktı sonrada gözlerime sonra dudaklarıma gözlerini yüzümün her zerresinde gezdirdi.
"Şuan keşke kendini benim gözümden görebilseydin o zaman anlardın kimin çok güzel olduğunu.."
Dedigi şeyler hızla atan kalbime zarardı beni böyle tanımlaması şuan olan heyecanımı misliyle arttırmisti. Başka biri bana güzel dese herhalde agız burun dalardım. Ama konu Alaz olunca onun böyle konuşmasını bırak bana bakıp iç çekmesi bile kendimi kaybetmeme yeterdi.
Dayanamadım ve ensesinden tutup kendime çekip tekrar öptüm onu. Yatakta ben sırt üstü yatarken oda üstüme çıkmış kendini bana yaslamıştı. Dilimi dudaklarinin arasina alıp emerken inledim ve kalcalarimi hafif kaldirip alt tarafımı ona doğru bastirdim. Bu hareketimle oda inlemis taş gibi olan sertligini benim sertligime sürtmeye başlamıştı.
Geri çekilip alt dudagimı yalayıp asagı dogru ceneme en sonundada boynuma indi. Boynuma nefesi degdigi dakika titredim. Boynumu ilk yalayıp sonrada ısırdı.
"Ahh!"
İnlemem ile dudaklarını kıvrıldıgını hissettim. Isırdığı yeri öpüp sonrada emmeye başladığında elimi kafasina atıp boynuma daha çok bastirdim. Bu onu dahada hararetlendirmis olacakki aletini aletime daha sert bastirdı ve bu hareket ikimizinde hırlar gibi bir ses çıkarmasına sebep oldu.
O boynumu emerken dislerimi sıkıyordum ufacik bir temasında böyle kendimi kaybetmem benim için hic iyi degildi.
Boynumu emmeyi bırakıp geri cekildi gözlerinde gördüğüm arzu beni dahada azdırmıştı. Şuan onu altımda inletmek sabaha kadar sikmek istiyordum, onu sikerken nasıl görünücegini tahmin bile edemiyordum. Ama anlaşılan aynı şeyi oda bende denemek istiyordu görüyordum oda beni sikmek istiyordu.
Ayaklanıp üstündekileri çıkarmaya basladiginda nefesimi tuttum onu çıplakken görmüştüm ama yinede heyecandan ellerim titriyordu. Bende onun gibi ustumdekileri çıkarmaya başladığımda gözlerini ellerime dikmis her hareketimi izliyordu. Bu sekilde beni izlemesi onun için delirmeme neden oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY MAFIA ~BxB~
ActionSilahımı ona doğrulttum "İşte şimdi yakaladım seni Karapanter!" dedim. Her zaman ki gibi o güzel dudakları kıvrıldı " Yine mi?" dedi. Kafasını sağa sola doğru sallayıp bana doğru adımladı aramızda bir adımlık mesafe bırakıp gülümsedi. "Asıl ben se...