3~KARAM

44 4 0
                                    

Selamm nabersinizz 3. bölüme hoş geldiniz lütfen oy ve yorumlarınızı unutmayınn bu kitabı sadece eğlencesine tazıyorum ama oy ve yorum gelmeyince kırılıyorum lütfen fikirlerinizi yazın.

İyi okumalar.

Güneşin odaya girmesiyle gözümü açtım.Ayağa kalkıp oturur pozisyona
geldim ve hayatı sorguladım.Her sabah yapıyordım,günlük rutin olmuştu.Yataktan kalkıp dolabıma doğru adım attım.Ve elime gelen ilk parçaları aldım.

Ve elime gelen ilk parçaları aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombinii😻

Hâlâ uyanamamıştım.Banyoya girip elimi, yüzümü yıkadım.Yüzümü havluyla kurulayıp çıktım.Ve mutfağa indim.Mutfağa girip kahvaltı hazırlamaya başladım.Krep malzemelerini karıştırıp krep tavasına koydum.Ve o olana kadar telefondan şarkı geçtim.

Melis kar-Yatıya

Bir yandan şarkıya eşlik edip krepleri alıyordum.

Hadi ya gel kalbime yatıya.Hadi ya  gel kalbime yatıya.

Sen mecnun ol ben de Leyla.Destan yazalım kara sevdaya.

İbret olsun aşkımız, tüm dünyaya.

Şarkıyı söylerken bi anda boynuma biri atladı.Afallamıştım ama sesini duyunca sırıttım."Aşkitom büyümüs de kahvaltı mı hazırlıyorr?" "Sarılmayı bırakta gel yardım et." dedim gülerek.Yanıma gelip tabakları aldı ve masaya koydu.Krepler bittiğinde ocağı kapattım.Ve elimi yıkadım.

"Hadi git şu uyuyan camışları kaldır, açlıktan ölücem!" Dediğinde kısık sesle güldüm.Üst kata çıkıp Tugay'ın odasına çıkıp kapısını çaldım.Ses gelmeyince içeri girdim.Gerçekten camış gibi uyuyordu bir horlamadığı kalmıştı.

Battaniyeyi üstünden kaldırdım.Ama uyanmadı."Hadi kalk geldik durağaaa" dedim bağırarak.Gözünü açmıştı sonunda."Güzelim bırakta uyuyim ya zaten tatil" dedi ama umursamadım."Kalk uyuyan güzel öğlen oldu" dediğimde kaşları hafif çatılmıştı.Bu haline sırıttım.

"Nerem uyuyan güzel benim bi kere?" dedi kahkaha atmıştım."Keşke öperek uyandırsaydın" dedi yalandan dudak büzerek.

Uzun zamandır arkadaştık ve çok şakacıydı."Bi dahaki sefere artık uyuyan güzel" dedim 32 diş sırıtarak."Hadi kalk ya karım senin yüzündem açlıktan ölücek" dedim kaşlarımı çatarak.Anında yataktan kalktı ve bana döndü."Dolaptan üst alabilir miyim?" "Tabii ki zaten misafirler için." dedim.

Gizli AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin