003

*THE SAME DAY*

7:25PM

AZMARIAH NAIARI WALTERS|17

Waking up realizing I was sitting on the floor of a small room,I looked around and notice that the same man that had knocked me out was now laying on the floor surrounded by blood.

Fucka,wait? weh Moya deh and a who kill him?

Looking in the direction the door was, it quickly opened seeing Alex and Moya standing their,Moya quickly ran over to me.

Hugging me and I could see tears in her eyes.

"Yuh alright wah happen?"I asked while hugging her back

"After I saw him knock you out he brought you in the car and drove off I started tracking your phone while calling Alex and explained everything.

"5 minutes later him reach and me guh inna him car and we track down your phone and followed you here.

"We aguh back fi mummy car weh get left downtown and yuh drive it back a yard"I hear Alex say in a serious tone.

~
~
~
~

Back in Alex car the drive was silent.

Me fraid fi talk cause me know rn him just wah wull the two a wi and bax we.

"Fuck me fi fuck up the two a uno enuh"

Seet deh

"Moya fuck do yuh, yah gwaan like seh
yuh couldn't just ask one a we fi buy yuh the something yuh wah smaddy fi bruk one broom stick pan yuh back yuh lucky me nuh wull yub yer.

"Nai me know yuh know better dan why yuh woulda gone by yuhself"

Cause Tyrese neva want do-

"And a the last time me a tell yuh fi stop talk to Tyrese him a waste man and only look pan yuh fi a fuck,doh mek me see you and him together again or else a pop me aguh pop two a uno neck.

Me fraid a you.

"And dat nuh matter yuh coulda ask one a we look how yuh nearly get kill."

him cyah done now mah get bored of dah conversation yah.

Going on my phone checking whatsapp replying to the messages I felt like replying to.