17 частина

11 1 0
                                    

Чого ж боявся наслідний принц. Все найжахливіше, що могло статися в його житті, вже сталося. Виглядало без єдиного шраму і було незайманим багато століть, по суті було поранено і покалічено до невпізнання багато разів. Він зберігав свою невинність і навіть не думав порушувати обітницю. Але одна справа зберігати обітницю коли в твоє серце так само спокійне як гладь води, а інша коли в серці вирує полум'я і величезне бажання, яке все важче погасити після пристрасних і таких бажаних поцілунків.
Се Лянь схопився за край одягу Хуа Чена з опущеною головою і тихо сказав:

Сань Лан я....

Хуа Чень одразу ж увів його в обійми, міцно притиснув до себе, ніжним і водночас дуже переконливим голосом сказав:
Не треба Геге.. Я все розумію, не треба виправдовуватися... Я все своє життя хотів лише служити тобі. Бути поруч. Мати можливість спостерігати за тим, як ти посміхаєшся слухати твій сміх і захищати тебе. Мені нічого більшого не потрібно...

Се Лянь підвів голову і збентежений, але в той же час дуже щирим і чесним поглядом глянув на Хуа Чена просто в очі. Він тихо прошепотів майже собі під ніс. Але вони були настільки близько один до одного, що цей легкий шепіт пролунав як  звук дзвона в голові Хуа Чена.

А що, якщо я теж цього хочу.

Квітка,що мокла під зливою, знайде притулок під червоною парасолнюWhere stories live. Discover now