Birinin beni uyandirmasiyla uyandim galiba bu makyaj yapicak kiz olmalıydı hemen kalktim ve makyajimi yapti.
Ve şunun gibi oldu ve odaya elbiseler gelmeye basladi ben bitanesini secmem gerekiyordu ve sectim gercekten cok guzeldi
Açikti ama bisey olmaz derken odaya baris girdi
Bariş-karicigim bu fazla acik degilmi.
Nisa-Ee bisey olmaz bence baris iclerinden en beyendihim bu oldu.
Ben daha lafimi bitirmeden zil caldi ben sevinmistim cunku baris beni yicekmis gibi bakiyordu.
Ve asaya indigimde gelmislerdi ve basta barisin annesinin elini optum guzel kadindi ve teyzesini optum diyer lerinide optukten sonra barisin yasinda biraz kucuk bi kiz vardi ve selam verdim oda bana naber yenge dedi bende ona barisin kardesini gqliba dedim o da evt dedi bende ismini sordum ismi asyay mis iyi kiz ben tam barisin yanina oturacekeken nerdeyse tum bedeni disarda olan bi kiz .
Barisin yanina oturdu bende mecbur barisin erkek arkadaslarin ortasi bostu ve oraya oturdum baris bana sinirlenmis ti ama biseyddmiyodu en son soyle dedi.
Merve sen kalk nisa buraya gelsin dedi kiz da sinirlendi ve kalkti icim sogmutu vala kalkip barisin yanina oturdum sirf kiza inat barisa yakin bile olurdum vala oyle bi inatcilihim var ve barisa yakinlasmaya basladim kiz dik dik bakio bi agzina yapistiricam pic gibi bakio ve sonea merve barisin annesine soyle dedi anne ben bugun baris gulde kalabilir miyim yan odada nolurr dedi barista hemen evet dedi ve ben sok ve aklima şeytani bir fikir geldi kiza inat yapocaktim geriz zekali kendini bisey saniyor mal evet ne yaptimi bilmek istiyprsaniz barisla beraber olmayi dsunuyorum ve kiz inat yapacaktim.
Ve
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..............
Gorusuruz arkadaslar yaa kimse hikayelerimi beyen miyor cok uzu luyorum gercekten ya of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of of
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara belam (Mafyam) 18+
ChickLitBabasi yuzunden hayati mahfolan o masum kizin hikayesi ve bir mafya