03/04/2024
Selam canolarr
Gençler sahne aralarına yorum yapalım lütfen!
Keyifli okumalarr💫
Hiva'dan..
Yataktan doğrularak telefondan saate baktığım zaman saat 10:09 geçiyordu. kaşlarım istemsizce çatılmıştı. çünkü yabancı bir numaradan bir mesaj vardı. tıklayarak mesaja baktığım da kalbim korkuyla atmaya başlamıştı. mesajı atan kişi Cenk'ti, bana takıntılı olan piskopatin tekiydi.
2973***:Hivam,güzelim, ben geldim seni o şerefsize bırakmayacam. şimdi sana atacağım konuma geleceksin. eğer birine haber verirsen o şerefsizi öldürürüm! güzelim.."Diye yazmıştı. Korkmuştum. Awir'le, beni tehdit ediyordu. 1. yıl önce çekip gitmişti buralardan ama anlaşılan geri dönmüş, pislik herif şimdi napacaktım. gidecek miydim, yoksa kalacak mıydım. kapımın çalınmasıyla yerimden sıçramıştım. "Kim o!"Demiştim. Sevdanın sesi kulağıma gelince rahat bir nefes alıp verdim."Benim Hiva giriyorum. "Demişti Sevda. cevap vermedim Sevda içeriye girerek bakışları direkt beni bulmuştu. endişeli bakışlarla bana yaklaşıp konuşmaya başlamıştı.
"Hiva canım noldu yüzün bembeyaz olmuş. "Demişti Sevda. endişeli bir sesle derin bir iç çekmiştim. korkuyordum, hemde çok korkuyordum. anlatmaya gücüm olmadığı için telefonu Sevdaya uzattığım da kaşları çatılmıştı. eline alıp mesajları okumaya başlamıştı. okuduğu an sinirli bakışları beni bulmuştu.
"Bu piç herif hâlâ sana nasıl yazabiliyor ya! hala aklım almıyor, yediği daya-??"Diyecekken susmuştu. bu sefer benim kaşlarım çatılmıştı. Sevda gözlerini, gözlerimden kaçırarak lafı tam değiştirerecekken Sevda'yı susuturarak konuşmaya başladım.
"Lafı hiç geveleme Sevda! bana neler olduğunu çabuk anlatıyorsun.!"Dedim. sinirle Sevda derin bir nefes alıp vererek konuşmaya başlamıştı.
"Peki anlatıyorum. Hiva hatırlıyor musun bilmiyorum ama, bundan tam 1.yıl önce bu şerefsiz, seni o sokakta rahatsız ettiği günü hatırlıyor musun."Demişti Sevda. söyledikleriyle aklıma o anlar gelince gözlerim dolmuştu. korkuyla başımı olumlu anlamda salladım.
"E-evet, hatırlıyorum.."Dedim. ağlamaklı bir sesle Sevda ise iç çekerek konuşmaya başladı.
"İşte o gün seninle birlikte eve döndüğümüz de, ben odamda ağir'le konuşurken bu olayı Agir'e, anlatmıştım. anlattığım zaman Awir'in, onun yanında olduğunu bilmiyordum. o da duymuş ve ikisi de bu iti bulup, evire, çevire dövüp bu şehirden göndermişler, ama anlaşılan ölmek için geri dönmüş. "Dedi Sevda. Sevdanın dedikleriyle şok olmuştum. Awir'in, beni tanımamasına rağmen benim için adam dövmesi içimde tuhaf bir his oluşturmuştu.
"Ben yanlış duymadım öyle değil mi, Awir benim için adam mı dövdü."Dedim. Sevda sırıtıp konuşmaya başladı.
"Evet Çalıkuşum yanlış duymadın, Awir senin için adam dövdü. açıkçası o zamanda bende çok şaşırdım."Dedi Sevda. iyi de bir insan tanımadığı bir insan için neden adam döver ki? bunları bir kenara bırakıp Sevda'yı oyalayıp gitmem lazım yoksa Awir'e zarar verebilir ve bu benim en son isteyeceğim şey bile olamaz. düşün Hiva, düşün nasıl çıkabilirsin.aklıma gelen fikirle gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDÍN GELÍNÍ
General Fiction!KİTAP BANA AİTTİR !! KİTAPTA KADINA ŞİDDET YOKTUR!! Abisinin evlenmesiyle istemediği bir evlilik yapan Elzem Türkoğlu. Ailesi evlenmesi için baskı yaptığı her zaman şehirden şehire giden Adar hiç beklemediği bir an da kendini bir evliliğin icind...