මෙ ඉන්නේ අපේ ටොප්..රයන් ද පිරිස් යනු දාම මිනිමරුවෙක්.. මිනිස්සු 10යකට වැඩිය කිසිම හිතක් පපුවක් නැතුව මෙයා මරලා දානව.. මෙ වෙනකොට පොලිසියට අවශ්ය වෙලා තියන අපරාදකාරයොන්ගෙ list එකේ මුලින්ම ඉන්නේ රයන්..
ආකාශ් වික්රමසිංහ.. මෙයා තවයි අපේ බොටම්.. මෙයා psychologist කෙනෙක්.. රටේ ඉන්න ප්රසිද්ද වගේම දක්ෂ ඩොක්ටර් කෙනෙක් මෙ ඉන්නේ.. එ විතරක් නෙවෙයි දාමමිනිමරුවෝ වගේ psycho killersl ටත් මෙයා බෙහෙත් කරන පොලිසිය එක්ක ලොකු සම්බන්දකම් තිබුන කෙනෙක්..
රෙබෙකා ජයසිංහ.. මෙයා හොද දක්ෂ වගේම ප්රසිද්ද නිලියක්, මෝස්තර නිරුපිකාවක්.. ඇත්තටම මෙයා තමයි අපේ ආකාශ් fiance.. මෙයාගේ තාත්තා හොද dentist කෙනෙක් වගේම රෙබෙක කියන්නේ ගොඩක් පොහොසත් කෙල්ලෙක්..
ආශී වික්රමසිංහ.. මෙ ඉන්නේ අපේ ආකාශ්ගේ නංගි.. ආකාශ්ට පව්ලේ කෙනෙක්ට කියල ඉන්නේ මෙයා විතරයි.. අශී තම ඉස්කෝලේ යනවා.. එ උනාට මෙයා මෙ වෙනකොට එයගෙම කියලා නමක් music industry එකේ හදාගෙන තමයි ඉන්නේ..
මෙ ඉන්නේ රොමි.. රයන්ගේ දකුණු අත.. රයන්ගේ හැම මිනීමැරුමකටම උදව් කරන්නේ මෙයා වගේම රයන්ගේ එකම යළුව.. පොලිසියෙන් රයන් මෙච්චර කල් බේරිලා ඉන්න හේතුව.. මෙයා තමයි රයන්ගේ හැමරහසක්ම දන්න එකම කෙන. රයන් වෙනුවෙන් ඕනෙ කෙනෙක්ව මරන්න මෙයා දෙපරක් හිතන්නේ නැ.. පොලිසිය ඕනෙම කරන තව අපරාදකරයෙක්..
..................................................................
Continue
By KMJKOOKIEඔන්න තව අලුත් කතාවක් පටන්ගත්ත.. 👋❤️
මේ කතාවෙ ඉස්සරහට මොනව වෙයිද..
ඔයාලම බලන්නකො.. ❤️Vote කරන්න හැමෝම ආදරෙන් 🌚✨🤍
ප්රතිචාර හොද උනොත් මේකයි.. Before a Strom එකයි දෙකම දෙන්නම්..අයෙත් හම්බෙමු.. Byeee👋
ආදලෙයි 💖👻
YOU ARE READING
psycho 🔞🤍sinhala bl /Completed
Fanfictionආදරෙට පුළුවන් මනුස්සයෙක්ගෙ ජිවිතේ අනිත් පැත්තට හරවන්න.. දාමමිනිමරුවෙක්ගෙ ආදරෙ නිසා වෙනස් උන psychologist ගෙ කතාව... ❤️✨🔞