Ꭺꮯꭲꮻ Ꮜɴꮻ: Ꮮꭺ Ꮮꮮꭺꮇꭺ Ꮻꮯꮜꮮꭲꭺ
━━━━━━ ◦ ❖ ◦ ━━━━━━Bᴀᴊᴏ ᴇʟ ᴍᴀɴᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, ᴇɴ ʟᴀs ᴘʀᴏғᴜɴᴅɪᴅᴀᴅᴇs ᴅᴇ ʟᴀ ᴄɪᴜᴅᴀᴅ, ᴅᴏɴᴅᴇ ʟᴏs sᴇᴄʀᴇᴛᴏs sᴇ ᴇɴᴛʀᴇʟᴀᴢᴀɴ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴀᴄᴇʀᴏ ʏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴄʀᴇᴛᴏ, ʏᴀᴄᴇ ᴇʟ ᴘᴏᴅᴇʀ Eʟᴇᴍᴇɴᴛᴀʟ ϙᴜᴇ ʀᴇᴘᴏsᴀ ᴇɴ ᴜɴ sᴜᴇɴ̃ᴏ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏ, sᴜ ᴇsᴇɴᴄɪᴀ sᴇ ᴅɪғᴜᴍɪɴᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ᴍᴇʟᴏᴅɪ́ᴀ ᴏʟᴠɪᴅᴀᴅᴀ, ʀᴇsᴏɴᴀɴᴅᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ʟᴏs ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴᴇs ᴅᴇ ᴀϙᴜᴇʟʟᴏs ᴠᴀʟɪᴇɴᴛᴇs ϙᴜᴇ sᴇ ᴀᴛʀᴇᴠᴇɴ ᴀ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀ ᴍᴀ́s ᴀʟʟᴀ́ ᴅᴇʟ ʀᴜɪᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴇxɪsᴛᴇɴᴄɪᴀ ᴍᴜɴᴅᴀɴᴀ.
Esᴛᴇ ᴘᴏᴅᴇʀ, ғᴜᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀ ᴄʀᴇᴀᴄɪᴏ́ɴ ʏ ᴅᴇsᴛʀᴜᴄᴄɪᴏ́ɴ, sᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅᴇsᴠᴀɴᴇᴄɪᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ʀᴇɪɴᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴍɪᴛᴏs ʏ ʟᴇʏᴇɴᴅᴀs. Lᴏs sᴇʀᴇs ᴀɴᴛɪɢᴜᴏs, ᴀϙᴜᴇʟʟᴏs ᴄᴜʏᴀs ʜᴜᴇʟʟᴀs sᴇ ᴘᴇʀᴅɪᴇʀᴏɴ ᴇɴ ᴇʟ ᴀʟʙᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ᴛɪᴇᴍᴘᴏs, ʟᴏ ᴄᴏɴᴏᴄɪ́ᴀɴ ʙɪᴇɴ. Pᴇʀᴏ ᴄᴏɴ ᴄᴀᴅᴀ ɢᴇɴᴇʀᴀᴄɪᴏ́ɴ ϙᴜᴇ ᴘᴀsᴀʙᴀ, sᴜ ᴇxɪsᴛᴇɴᴄɪᴀ sᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀᴛɪ́ᴀ ᴍᴀ́s ᴇɴ ᴄᴜᴇɴᴛᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴀsᴜsᴛᴀʀ ᴀ ʟᴏs ɴɪɴ̃ᴏs ϙᴜᴇ ᴇɴ ᴜɴᴀ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ ᴘᴀʟᴘᴀʙʟᴇ.
Lᴀ ʟᴇʏᴇɴᴅᴀ ᴏʟᴠɪᴅᴀᴅᴀ ᴅᴇᴄɪ́ᴀ ϙᴜᴇ sᴏʟᴏ ᴀϙᴜᴇʟ ϙᴜᴇ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴀ ᴜɴɪʀ ʟᴀs ᴄᴜᴀᴛʀᴏ ᴘᴀʀᴛᴇs sᴇʀɪ́ᴀ ᴅɪɢɴᴏ ᴅᴇ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀ ᴇʟ Dᴏɴ Eʟᴇᴍᴇɴᴛᴀʟ. Y ᴀsɪ́, ᴇɴ ʟᴀs sᴏᴍʙʀᴀs, sɪɴ ϙᴜᴇ ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ʟᴏ sᴜᴘɪᴇʀᴀ, ʟᴀ ʙᴜ́sϙᴜᴇᴅᴀ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀᴅᴏ.
Eɴ ᴇʟ ᴄᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ ᴅᴇ ʟᴀs sᴏᴍʙʀᴀs, ᴇʟ ᴘᴏᴅᴇʀ Eʟᴇᴍᴇɴᴛᴀʟ ᴀɢᴜᴀʀᴅᴀ, ɪɴᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ʟᴀs ɴᴏᴄɪᴏɴᴇs ʜᴜᴍᴀɴᴀs ᴅᴇ ʙɪᴇɴ ʏ ᴍᴀʟ. Nᴏ ᴇs ᴜɴ ᴊᴜᴇᴢ, ɴɪ ᴜɴ sᴀʟᴠᴀᴅᴏʀ; ᴇs ʟᴀ ғᴜᴇʀᴢᴀ ᴘʀɪᴍᴏʀᴅɪᴀʟ ϙᴜᴇ ғʟᴜʏᴇ ᴀ ᴛʀᴀᴠᴇ́s ᴅᴇ ʟᴀs ᴠᴇɴᴀs ᴅᴇʟ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ, ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ sᴇʀ ᴄᴀɴᴀʟɪᴢᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴀϙᴜᴇʟʟᴏs ϙᴜᴇ ᴘᴏsᴇᴇɴ ʟᴀ ᴄʟᴀᴠᴇ ᴘᴀʀᴀ sᴜ ᴅᴏᴍɪɴɪᴏ. Nᴏ ᴅɪsᴛɪɴɢᴜᴇ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴀ ʟᴜᴢ ʏ ʟᴀ ᴏsᴄᴜʀɪᴅᴀᴅ, ɴɪ ғᴀᴠᴏʀᴇᴄᴇ ᴀ ʜᴇ́ʀᴏᴇs ᴏ ᴠɪʟʟᴀɴᴏs. Sᴜ ᴇsᴇɴᴄɪᴀ ᴇs ᴘᴜʀᴀ ʏ ᴠᴀsᴛᴀ, ᴀᴄᴄᴇsɪʙʟᴇ sᴏʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀϙᴜᴇʟʟᴏs ᴄᴜʏᴀs ᴀʟᴍᴀs ʀᴇsᴜᴇɴᴀɴ ᴄᴏɴ ʟᴀ ғʀᴇᴄᴜᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ʟᴏ ᴇᴛᴇʀɴᴏ.
Lᴏs ᴇʟᴇɢɪᴅᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴘᴏʀᴛᴀʀ ᴇʟ Dᴏɴ Eʟᴇᴍᴇɴᴛᴀʟ sᴏɴ sᴇʀᴇs ᴅᴇ ᴠᴏʟᴜɴᴛᴀᴅ ғᴇ́ʀʀᴇᴀ ʏ ᴄᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ ʀᴇsɪʟɪᴇɴᴛᴇ. Nᴏ sᴏɴ ʟᴏs ᴍᴀ́s ᴠɪʀᴛᴜᴏsᴏs, ɴɪ ʟᴏs ᴍᴀ́s ᴘᴏᴅᴇʀᴏsᴏs, sɪɴᴏ ᴀϙᴜᴇʟʟᴏs ϙᴜᴇ, ᴀ ᴛʀᴀᴠᴇ́s ᴅᴇ ᴘʀᴜᴇʙᴀs ʏ ᴛʀɪʙᴜʟᴀᴄɪᴏɴᴇs, ʜᴀɴ ғᴏʀᴊᴀᴅᴏ ᴜɴ ᴇsᴘɪ́ʀɪᴛᴜ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴇʀ ʏ ᴅɪʀɪɢɪʀ ʟᴀ ᴍᴀɢɴɪᴛᴜᴅ ᴅᴇ sᴜ ғᴜᴇʀᴢᴀ.
ESTÁS LEYENDO
crossbreed | Shadowhunter
Fanfictionmestizo, mestiza 1. Que es hijo de padres de diferente etnias. 2. Que procede de dos especies o variedades diferentes. Para el diccionario esto significa ser mestizo para Hela Tellman significa poder. Poder, el mayor de las dos especies más fuertes...