Lucifer çoktan sarhoş olmuştu. Alastor Lucifer'in dediklerini dinlemek zorundaydı.
"Ve işte bu yüzden Lilith beni terk etti.. ben iyi biri değil miyim, Alastor? neden hep böyle oluyor..-"
"Lucifer senin yatma zamanın gelmedimi? hadi yatağa." dedi Alastor ve Lucifer'ın elinden sürüklemeye başladı. Yatak odasına geldiklerinde Karşısındaki çocuk gibi davranan insanı yavaş ve nazik hareketlerle yatağa yatırdı.
"uh..-" Dedi Lucifer yerinde kıvranarak başının ağrıdığı çok belliydi.
"Alastor.. Gitme, kal."
"Ne?"
"Lütfen... Beni sende bırakma!" Yattığı yerden sayıklayan adamın zorlaması ile yanına yatmıştı. Lucifer gözlerini açıp ellerini Alastor'un dudaklarında gezdirmeye başladı.
belli bir süre sonra Lucifer Ellerini Alastor'un yanaklarında konumlandırdı ve gözlerini kapatıp Alastor'un dudaklarına eğildi.
Alastor refleksle geri çekilmişti kaşlarını çatmıştı. Lucifer daha ne olduğunu anlayamadan gözlerini açtı ve Alastor'un kaşlarının çatıldığını fark etti.
"Sen şaka mısın? 2 oldu Luci. 2."
".."
"seni kullanınca elime ne geçecek sanıyorsun?" Dedi Alastor.
Telefonuna gelen bildirimle komedinin üstüne koyduğu telefonu aldı ve gözleri fal taşı gibi açıldı. Hemen etrafına baktı ve cevap yazmak için elleriyle klavyeye birkaç kelime yazdıktan sonra yataktan kalktı.
"Ne olmuş? Kim yazmış?" Alastor sadece Lucifer'a bakmak ile yetindi cevap vermeden kapıyı çarpıp çıktı.
Lucifer elini alnına koyup iç çekti ve kısa bir süre içinde kendini uykunun nazik kollarına bıraktı.
♡
2 yıl sonra, cehennemde.
Lucifer her geçen gün Alastor'u unutuyordu. o geceden sonra onu birdaha görememişti vedalaşmalarının bu kadar soğuk olacağının farkında bile değildi.
yatakta uzanmış pencereden manzarayı seyrederken kapı tık tıklanmıştı "Gir." dediği gibi kapı açıldı ve Charlie odaya girdi.
"Hey, baba? Uzun zamandır yemek düzenin dahada boka sarıyor. Lütfen Alastor'u artık unutsan.?" Dedi charlie.
"Unutulabilecek birşey yok Charlie. O adam artık sikimde bile değil."
"Peki sen öyle diyorsan.." Dedi Charlie ve odadan çıktı.
Kapının kapanma sesi geldiğinde arkadan bir çift kol kendine sarıldı Lucifer'ın arkasını döndüğünde yanında duran beden konuşamaya başladı.
"Sikinde bile değil miyim? kırıldım açıkçası."
"Alas- Alastor?! BUNCA YIL NERDEYDIN AMINA KOYDUĞUMUN ÖZÜRLÜSÜ!"
"teknik aksaklık ya kızma hemen. Affettinmi beni?" Lucifer'in gözünden dökülen yaşların haddi hesabı yoktu ve zoraki konuşmaya başladı.
"Üzgünüm, Alastor. Senin için psikolojimi yeterince tehlikeye attım. Seni Affedebileceğimi sanmıyorum."
Dedi Lucifer ve kapıyı çarpıp çıktı Alastor ise arkasından sadece baka kaldı
.☆.
Aşırı kötü bir sonla selam. kitaba devam etmeye üşendiğim için bitirdim başka fic yazıcam bilgileri notlarıma ekledim😘😝
Son için üzülmeyin bu arada üşenmezsem special bölüm atıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shy | radioapple
FanfictionUtanç, peşini bırakmayan bir duygudur. Lucifer morningstar'a göre.