Masaru saatine baktı, buluşma saatine on beş dakika kalmıştı. Korkuyordu, Kyouko onun için herkesi bir araya toplamıştı ama o hiçbir şey yapmamıştı şimdi takım için...
Zaten şüpheliydi de bazı şeylerden. Hepsi büyümüştü mesela, kabul ederler miydi acaba yeniden bir arada olmayı? Ya da takım olabilirler miydi yeniden? Aklında düşüncelerle ayağa kalktı.
Hala oturmakta olan Kyouko ve Hayashi'ye bakıp:-"Hadi, eve gidelim artık. Çocuklar gelmiş olmalı."
...
Erika ve Reika Koç'un evinin önüne geldiklerinde üçüzler çoktan oradalardı. Üçünün suratında da bir şeyler olduğunu anlatan bir gerginlik barizdi ama Kota, Reika'yı görünce gülümseyip tek gözünü kırptı.
Reika da kafasını önüne eğip ellerini önünde birleştirerek ona gülümsedi. İkisi birlikte merdivenin en üst basamağına oturdular.
-"Eee, görüşmeyeli nasılsın?"
Reika, Kota'nın yüzüne odaklandı.
-"İyiyim ve mutluyum da aslında. Koç'u ve diğerlerini yeniden görmek heyecanlandırıyor beni. Imm... Sen nasılsın?"Kota kafasını iki yana sallayarak cevap verdi.
-"Aynı..."Reika onun omzuna başını koydu ve orada diğerlerini beklemeye devam ettiler.
...
Erika bahçedeki taşların birinin üzerinde oturuyordu, Ouzou ise merdivenin en alt basamağındaydı. Ryuuji yaslandığı duvarda Ouzou'nun sert bakışları altında ezilerek başını önüne eğiyordu.
Üçü için birbirleriyle konuşmak zor değildi, zaten Reika ve Kota'nın aşkı hep bu üç kişiyi bir araya getirmişti. Sessizlikte konuşan da Erika oldu. Bazen insan içinde bir şeyi saklayamazdı, başkalarının da fikrine ihtiyaç duyardı.
-"Bir insan varsa eğer aklında ve gözlerin yaşarıyorsa o geldiği anda, ellerinin içi terliyorsa, akciğerlerin havayı son zerresine kadar tüketmiş gibi hissettiriyor, kalbin vücudundaki tüm kanı kendi bünyesinde topluyorsa nedir bu? Gerçekten soruyorum... Ama emin de değilim gerçekten bunları hissettiğimden, kendimi tam anlamıyla tanıyamıyorum..."
Ouzou merdivenden arkası dönük olan Erika'ya baktı önce, sonra aralarının bozuk olduğu kardeşine. Az önce suratı asık olan Ryuuji'nin göz kapakları iyice düşmüştü...
Belli ki Erika'nın birisine aşık olabileceğini tahmin etmiyordu, bu yüzden yıllardır içinde tutuyordu aşkını... Ouzou Erika'ya cevap vermedi, bir de kendisi gitmek istemiyordu şimdi Ryuuji'nin üstüne. Ryuuji kafasını yerden kaldırmadan konuştu:
-"Aşık olmuşsun."
Bunu söylerken sesi incecik çıkmıştı. Erika kafasını kaldırıp Ryuuji'nin yüzüne odaklandı. Ouzou merdivenin alt basamağında, arkalarında olayı izlemeye devam ediyordu. Ryuuji konuşmaya devam etti.-"Anlayabiliyorum seni Erika... Bir kız vardı. Çok güçlü bir kız... Onunla çoğu zaman birlikte olmak zorunda kalırdık, görüşmek zorundaydık işte... Ben onunla olduğum vakitlere karşı hep öfke doluydum. Onun yanındayken garip hissederdim kendimi çünkü bu hesaplanabilen bir şey değil... Bir problem değil ki çözüme ulaştırabilesin... Bir soru değil ki tek bir cevabı olsun..."
"Zamanla anladım, ben onunla olmaktan değil, vakti gelince ondan ayrılmaktan korkuyormuşum. O yüzden öfkeliymişim o vakitlere. Kalbim ona aitmiş, tüm vücudumu kaplayan kan da ona aitmiş, o yüzden garip hissediyormuşum. Her şeyi çözüme ulaştırmıştım ama dediğim gibi o çok güçlüydü, basit duygulara yenilecek birisi değildi. O aşık da olamazdı, aşktan da anlamazdı, ve yakın bir zamanda yanıldığımı anladım..."
Erika gözlerini açıp sonuna kadar Ryuuji'yi inceledi. Bir an yüzü tıpkı eskisi gibi bir hal aldı, sesi eski ses tonuna döndü:
-" Vay be! Bizim Ryuuji de aşık olmuş, ne güzel anlattın öyle... Kimdi bu şanslı kız? "Ouzou tekrardan Ryuuji'ye döndü, yanlış bir şey demesinden korkuyordu... Ama Erika'da da yanlış olan bir şey vardı. Bu aşk olayını neden Ouzou ve Ryuuji ile konuşuyor olsun ki?! Ouzou'nun sevgilisi olduğunu biliyordu... Ya o da Ryuuji'nin fikirlerini öğrenmek istiyorsa diye geçirdi içinden... Kardeşi her an yanlış bir şey yapabilirdi. Söze girecekti ki Ryuuji konuştu.
-"Aslında o senin tanımadığın bir kız. Ama çok seviyorum onu, yıllardır. Sadece hislerimi açamadım işte. Peki senin bahsettiğin o çocuk kimmiş?"
Erika yüzünü öteki tarafa çevirdikten sonra cevap verdi.
-"Benim bahsettiğim kişiyi benden bile daha iyi tanıyor olabilirsin... Aaa bak Shou gelmiş!"
Erika ayağa kalkıp Ryuuji ve Ouzou'nun arasına geçti ve kısık bir sesle fısıldadı
-"Bunları kimseye söylemek yok!"
Ryuuji kafasını salladı, Ouzou ise Erika'nın son dediğini düşünüyordu: "Benden bile daha iyi tanıyor olabilirsin". Belki de bu onun eski aşkı gibi karşılıksız değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekiz Ateş
ActionVictory Kickoff severler için onun asla bir sonu olmamalı... Ben de böyle düşündüm ve yazdım, umarım beğenirsiniz. Lütfen eleştirilerinizi bana ulaştırın. Instagram hesabım victory_miaa. Belki de sizin istekleriniz ve önerileriniz yönünde ilerlemeye...