Ma nai janta tha Mera bap muj say itni nafrat kuu krta tha......:)
27 Oct 2001
Ya wo din tha jab meray mama Baba ki love marriage Hoi......Shadi KY theek 5 sal bad 17 may 2006 may peda howa jab manay hosh smbhala tho mujy yah Malom na tha KY Mari mama Kaha ha mujy Mari dadi ma nay smbhala lakin manay meray Baba Ka ravaiya meray sath Kuch thk nah tha Woh mujy Bura bhalla kahty or muj sat ba had nafrat krty thay jab be Woh mujy dakhty Kuch bury ilfaz kahty or Kabhi Kabhi tho mujy par hath be autha dety....bap ki barukhi ki wja mujy smj na atti ab mah school jany ky qabil ho gya tho mari dadi ma nay meray baba say bat ki bacha school janh ky qabil ho gya ha..... Tho meray bap nay Kaha kesi be govt school may Iska dakhla krwa do......tho Mari dadi ma boli govt school tho meray Baba nay Kaha ya manhoos achy school may pr nay KY qabil nai jab dadi ma nay Kuch bolna chaha tho meray Baba gussay may aunko b gherak deya.......
Mera phela din tha school may tho ma dekhta Hun SAB KY parents aunko lay KR a rahy Hain tho Manay apni dadi ma say swal keya meri mama Kaha ha tho dadi ma nay Kuch jwab na deya or mujy school Chor kr chli gai.....or phir chutti Hoi tho ma dakhta Hu SAB KY Baba aunko leny ay Hain lakin meray Baba nai ay........ Ya SAB meray Leya bohat mushkil tha ab mah kuch bara ho Raha tha tho meray baba muj say bohat nafrat krty mujy ab bat mahsos Hony lgi...... Ak rat APNI dadi ma say swal keya manay ky akhir ya SAB kya ha Mari mama Kaha Hain or Baba muj say itni nafrat kuu krty...... Meray bohat israr krny KY bad Mari dadi ma mujy btati Hain....... Tumhary mama Baba ki love marriage Hoi shadi KY 5 sal tumhari kush khabri ai lakin jab tum peda howy tho tumhari mama Ka intaqal ho gya sari kushyan gam may badal gai or bas aus hi din say tumhary Baba aesay Hain......... Ya sun ma hil SA gya or manay Dil may socha akhir is may Mera Kya kasoor.... Meray dill may bohat say swal thay lakin mah chup Raha or Sony chla gya...... Ab mah bas yahi Sochta rahta KY akhir Mera kasoor hi kya tha..... Phir 3 august 2012 meray Baba nay dusri shadi krli lakin phir be aunki nafrat meray Leya Kam na Hoi ab mah 5th class may tha Mera result Aya mah 1 subject may fail ho gya jab mah APNI dadi KY sath Ghar Aya tho Mari 2nd mama nay mujy mara or meray ball jlla deya ab mah har cheez mahsos krny lg gya tha Jo Kuch ho Raha ha.... Mari dadi ma rokti rahi lakin Mari 2nd mama nay aunki ak na suni or mujy bohat mara.... Ab sham ho gai thi mah kamry mah ro Raha tha darwazy pr dastak Hoi tho pta chla Baba Ghar a gy or Kuch dar bad wo meray kapry may ay haha me betha tha.... Mujy lga Shayad wo mujy kahny ay hon Gy koi bat nai agli DFa mahnat krna lakin mah gallat tha.... Baba nay meray mu say pakar Leya mujy or zor say Dewar ki traf dhakha deya or aunhon nay be mujy is qadar mara Ky intaha ho gai..... Ab mah is hallat may tha KY pta nai zinda rah Pau GA ya nai..... Dadi ma atti Hain or mujy seenay say Lga latti or kahti meray bachay sabar rakh bas...... Din badalty dar nai lgti.....lakin meray Dil may bas yahi bat hoti KY is SAB may Mari kya galti thi.....rat may muj say soya nai jata tha waqat say phaly mujy waqat nay bara bna deya.... Ab mah 6th standard may tha or manay 1st position li lakin AUSKA kya hi faida howa jab meray Baba ko pta chla ma 1st Aya Hun lakin aunko koi kushi nai Hoi ab mujy APNI kushi be kushi nai lgti..... Aesay hi Mari dadi ma BEMAR rahny lgi or Mari 2nd mama aunka khayal nai rakhti thi or bmari is qadar Bhar gai ky aunka intaqal ho gya ab meray Pas koi aesa na tha Jo mujy smj Sakta or Mera khayal Rakh Sakta ab mah dadi ma ki qabar pr jata Jo dill may hota wahi bol KR wapis a jata..... Aesay hi phir mah 9th standard tak pohanch gya isky sath sath Baba nay Mari pocket money be dena band krdi phir majburan mujy part time job start krni pari ab mah din may school Jaya or phir job pr pArhai Ka waqat hi nai milta tha is trhan mah school may aksar so jata tha or wahi mujy ak Acha dost Mela wo Zindagi may Mera phela dost tha jis say manay APNI sari baty share ki jab manay ausko SAB btaya tho AUSKA rawaiya Kuch din meray sath bura ho gya ab mah ya soch kr aus say nazray nai mela pa raha tha ky shayad ab mah AUSKA dost nai Raha lakin phir aus nay muj say bat krna shuru ki or aus nay muj say Kaha meray Bhai mah tumhary sath Hun or ab tum akely nai ho meray dill KO tasslii ho gai or Mari ankho may Pani a gya or phir aus nay mujy gllay lga leya aus nay meray sath job join krli or aus nay mujy akela nai choraa phir 9th ky paper qareeb thay or mari 2nd mama ka rawaiya bohat bura ho gya woh ya chati thi KY mah agy ma par Pau aunho nay mujy room may lock KR dena or meray say books la Lani ma din Bhar ak kamry may rota rahta lakin aunko muj par taras na atta jesay hi baba nay ghar ana mari 2nd mama nay mari shekayat krni ya oura din sota rahta or parhai ki traf koi dheyan nai Baba nay mujy marna lakin ab Mari bardasht khtm hoti ha rahi thi...... 1st January 2017 mah sham may Ghar say nekal gya or may dar rat tak Ghar say bahir Raha or yahi Sochta Raha KY shayad meray Ghar waly mujy dhond lay ya meray Leya preshan hon lakin mah gallat tha jab may dar rat Ghar wapis gya tho mujy dar be LG Raha tha ab kya hoga lakin mah lock keya darwaza kesi nay nai khola ab mah bahir he bath KR Rony lga or mujy pta nai chla Kab Mari ankh lg gai Subha mujy kesi nay authaya or Kaha beta jao Ghar chly jao lakin mah aus admi KO nai janta tha ma bgar kuch boly mah Ghar chla gya or door unlock kesay tha mujy ya be nai pta ma Sony room may chla jata or wahii bath jata........ Ab papers chal rahy thay tho Mari 2nd mama nay Khana dena band kr deya kahti kud kmao or kud Khao...... Ya sun KR Mera dill audas ho gya ab mujy Rona nai atta tha mah itna pather ho gya tha KY ab mujy Bura nai lgta tha manay kesi trhan guzra KR KY apny papers da deya or job phir say join krli ab jab mujy salary meli tho mah kush tha manay socha yah may apny Baba ko dun ga ma kush Ghar Aya or Baba ay tho Manay bohat kush ho KR aunsay Kaha mujy salary meli ha lakin shayad wo kush na howy aunho nay wohi pesay meray mu pr mar deya..........itna SAB Hony KY bad manay socha ky is SAB may Mari kya hi Galti thi meri mama ki death kya Mari wja say Hoi mah yahi Sochta rahta or rat Bhar rota rahta ab ak din pta nai kya howa Baba room may aatyyy Hain or mujy Marny lgty lakin ab mah bara ho gya tha tho phali dfa manay apny Leya Bola manay aun say kaha baba is may Mari kya galti thi agr mama ki death ho gai meray baba ak mint KY Leya ruky mah aunki ankhon may dakh raha tha mujy aunki ankhon may shayad pahli DFa pyar nazar Aya lakin shayad Woh izhar nai krna chaty that........
Lakin meray Leya itna be kafi tha lakin ab is SAB Ka koi faida na tha Baba Ka rawaiya meray sath Kuch bahter hota ja Raha tha ya mujy LG Raha tha lakin mah hmesha ki trhan gallat tha ab mujy aoni zindagi say be nafrat hony lgi...........
mujy ab Kuch Acha nai lgta tha meray is rawaiya ki wja say meray classmates be muj say dur rahty thay lakin Mera dost hmesha Mera sath deta Woh mujy smjaya krta lakin ma apni zindagi say bohat awazar ho gya tha.....
Ab mera Ghar jany KO dill na keya krta tha mah aksar Ghar say bahir rahta or Kuch dar Yani rat may Hi Ghar rahta.... Sardiyon ki raty Thi ak rat mujy bahad Rona a Raha tha mujy aoni dadi ma ki Yad a rahi thi Galti say Thora auncha ro Leya Jo awaz Baba nay sun li Kuch dar bad kamry Ka darwaza khula ma ro Raha tha lakin shayad kesi KO farak nai parta tha Baba nay mujy is wja say mara Ky ma ro Raha tha or jab Woh kamry say wapis jany lgty tho Mari 2nd mama waha hass rahi thi..... Mera dill itna bura KY manay apna ya erada KR Leya KY mujy nai Jenna manay kud kushi krny ki koshish ki or menay apna hath kat Leya jab mujy hosh Aya tho may hospital may Akela tha...... Mah idhar audhar dakh Raha tha lakin Mera koi meray ni tha ma phir kesi say pouchta hu KY meray sath koi ha thi jwab may atta ha apko yaha jo lay kr aya tha wo kah rahy thay agr mar gya tho isko kud hu dafna dena............. Bas ya sun nay ki dar thi ma bahosh ho jata kya itni nafrat....... Jab may Ghar wapis atta thk or kr tho mujy kesi nay hal tak na poucha Mari 2nd mama mujy bas yahi kahti rahti pta nai mara Ku nai jus say mujy bohat takleef Hoti..... Phir ab aesay hi college level tak pohanch gya mah ab Mera Ghar mujy jahanum lgta tha is leya hostel may rahny lga job pr jata hostel may rehta Ghar say dur tho may Thora kush rahny lga........ Phir mujy yah khaber melti KY meri 2nd mama BEMAR Hain tho may college say off lay KR waha aun say milny chla gya ma waha ja KR aunka hal pouchta Hun lakin mujy jwab nai milta tho bas waha betg KR wapis Any hi lgta Hun Mari 2nd mama mujy rok lati hain....... Or muj sat kahti Hain kin ilfaz say mah tumhay pukaru bas yahi sun nay ki dar Hoti ha or Mari ankho may Pani a jatta.... Ma mur kr dekhta Hun tho mujy APNI traf any Ka aeshara krti Hain or apny gllay lga lati.........ya mari zindagi ka phela din tha jab aunho nay muhy gally lgaya......
Wo muj say apny SAB rawaiyon ki. Mafi talab krti Hain or kahti Hain AJ mujy ahsas ho Raha ha kah manay Kitna Hi Bura keya tumhary sath or wo har bat ki mujy say mafi mangti Hain....
tho mah aun say bas yahi swal krta Hun ky mujy apny bap ki nafrat ki wja tho Malom ha lakin ap nay muj say itni nafrat kuunn kii....... Agy say wo chup ho jati or Rony lgti tho Manay zeyada israr na keya or aun KY sath 4 din hospital may Raha ab aunki tbyat Kuch bahter thi ma aunko Ghar lay jata waha aunko Chor kr hostel chla jata ak haftay bad mujy hostel may koi milny atta... Yah sun KR mah heran ho gya ky muj say akhir kon milny a Sakta jab may office jata tho dekhta Hun Mari 2nd mama Hoti Woh mujy apny sath Ghar lay jany ai thi lakin mah. Ab Ghar nai Jana cahta tha lakin aunki mohabat or israr pr mah Ghar wapis chla jata...... Aunhon nay mujy rasty may Chand baty ki..
Wo baty SAB wohi Thi Jo mah nai sochna cahta tha bas mujy is bat Ka jwab caheya tha Ky meray say nafrat ki wja tho mah apny apko rok na ska or manay apni 2nd mama say swal kr Leya KY akhir meray say itni nafrat ki wja tho aunho nay Kaha nafrat ki wja bas yahi thi KY tumhari mama say phaly tumhary Baba meray sath thay lakin tumhary Baba nay mujy Chor deya or tumhari mama say shadi krli tho Manay yahi swal keya is SAB may Mera Kya kasoor tha tho aunky Pas KOi jwab na tha... Is leya mah agy koi bat na ki... Ab mah Ghar rahny lga Baba ki tbyat ab Kuch krab rahny lgi aunko heart Ka masla ho gya lakin phir be aunki nafrat meray Leya Kam na Hoi or aesay hi wo is dunya say chly gy........... Mujy is bat Ka hi afsos tha KY kash ak DFa wo mujy glly lga lety.........
Chand sal bad Mari graduation ho gai meray Pas Achi job thi or wahi office may mujy ak Larkin say Mohabat ho gai or shayad ausko be.......
Lakin bat krny ki himmat nah thi phir manay APNI 2nd mama say bat ki tho wo aunky Ghar Mera rishta lay gai or phir mari aus KY sath shadi ho gai........... 7 months KY bad hmary Han kush khabri a gai or phir hmary Han ak baby hota lakin aus time Mari wife ki be death ho jati......... Jab nurse baby KO meray Pas lati tho ausko dakh KR mujy gussa aya Mera dill kr Raha tha mah isko khtm krdu lakin mujy apna bachpan APNI Zindagi apna SAB Kuch Yad a jata........or phir mujy apny bap ki nafrat ki wja mil jati.........
Phir manay ya ahad KR Leya KY apny bachy KO wo har kushi dun ga Jo mujy na mil sakti........(THE END)