1

384 5 1
                                    

Sabah kalktım ve okula hazırlandım,çok geç kalıyordum acele acele hareket ederken babama selam vermeyi unutuyordum.

Adım Nalan,ismimi annem koymuş babamla ilk buluşmasında dinledikleri şarkının ismi.Ancak şu an ikisi ayrı yaşıyor çünkü eskisi kadar iyi değildi araları.Bu beni üzmüyor,beni üzen tek şey annemin bir başkası ile tekrar evlenmesi.Üstelik bir üvey abim var artık.Adı Deniz kendisi 19 yaşında benden 2 yaş büyüktü sadece.Ben babamla yaşıyorum,nedeni ise rahat bırakması herhangi bir darlama yapmaması.

Babamı görmeden hemen otobüs durağına gittim.Çok geç kalıyordum.Neyse ki otobüs sandığımdan erken geldi.Direkt bindim ve okul'a gittim.

Sandığım kadar geç kalmamıştım.Sınıfa girdiğimde ders başlamamıştı ben geldikten sonra öğretmenimizde gelmişti.Dersi işlemeye başladık.

Bugün okuldan geç çıkmıştım.Hafta sonları annemde kalıyordum o yüzden Deniz arabası ile beni almaya geldi.Çıkışta onu görememiştim.Aradım ancak ulaşamıyordum.
Sanırım kendim gidecektim.Bir taksi çağırdım.Geldiğinde binip annemin evinin yolunu tuttum.
Yoldayken Denizden mesaj gelmişti telefonu elime aldım ve mesaja yanıt verdim.

*****

Deniz:Kusura bakma Nalan arkadaşlarımla o kadar meşguldum ki seni almaya gelemedim bir tajsi ile gelebilir misin?

Sorun değil zaten şu an taksideyim:Nalan

Mesaj yazmıştım ama geri dönüş yapmamıştı.Bu çocuğa aşırı sinir oluyordum.Eve varmıştım,aslında ev değil resmen şatoydu.Taksi ücretini ödedim ve içeriye girdim.
Müzik sesleri geliyordu.İçeriye girdiğimde ışıklar,müzikler,dans eden kadınlar falan burası resmen bir parti pistiydi.
Yavaş adımlar ile tanıdık birini bulma umudu ile içeriye daldım.Tam ortada,oturma odasında Deniz'i görmüştüm.Yine sarhoştu ve yarı çıplaktı.Saçma bakışlarım ile yanına gittim sonra konuşmaya başladım.

Nalan:Deniz?

Anlamaz gözlerle kna bakıyordum.Seslendikten sonra bana yarı açık gözleri ile bakmaya başladı.

Deniz:Ah hoş geldin Nalan,gel otur.
Nalan:Ne oturması buranın hali ne?

Zar zor ayağa kalktı ve dibime kadar geldi.Buram buram içki kokuyordu.

Deniz:Küçük bir parti sadece.
Nalan:küçük mü?

Sadece hıhı dedi ve sırıttı.
Biz konuştuğumuz sırada sanki biri bizi izliyor gibiydi ya da sadece beni.Kafamı çevirdim ve iki kolunu da açmış,bir elinde içki olan çocuğa baktım.Kafasını koltuğa yaslamıştı ve öylece bana bakıyordu.Simsiyah saçlarının önü ıslak,gözleri siren gibi vücudunun omuz kısımları geniş ve bel kısımına doğru inceliyordu.Çok takmadım ve odama dopru çıktım.

Nalan:Boşver ben gidiyorum ayrıca biraz müziği kıs yorgunum.
Deniz:Peki prenses.

Odama doğru çıktım kapımı kilitledim ve yatağa attım kendimi.Ancak o kadar çok gürültü vardı ki uyuyamadım.Araba sesleri falan duymaya başlamıştım.Cama doğru ilerledim ve çoğu gelen kişiler artık gidiyordu ama hala müzik devam ediyordu madem insanlar gitmeye başladı artık müziği kapatmalı.
Aşağıya indim direkt oturma odasına gittim.Deniz'i gördüm bir kız ile konuşuyordu.Yanlarına gittim.

Nalan:Deniz şu sesi ne zaman kısıcaksın.

Deniz ve yanında ki kız bana bakarak gülüyorlardı.Lanet olsun pijama ile inmiştim aşağıya.

Göl ve AşkWhere stories live. Discover now