Keyifli okumalar...
Bazen sınanıyorum diyorum. Allahım neden ben en güçlü kulun ben değilim diye haykırmak istiyorum hatta.
Çünkü 2 tane aptal arkadaş gönderilmiş bana ve ben onların salaklıklarıyla uğraşmak zorunda kalıyorum. Şu anda ikisi de neden dün akşam olan olayları hemen anlatmadım diye benimle konuşmayıp trip atıyorlar. Hayır yani kahveden yandığım yetmezmiş gibi bir de bunları direkt arayıp olanları anlatmam gerekiyor. Bu nasıl bir istekse artık. Öğle arasındaydık bir şeyler atıştırmış, bahçede çardakta oturuyorduk üçümüzde. Hem Can hem Durunun hala ağzını bıçak açmayıp bana bakmadıklarını görünce artık dayanamayıp;
"Arkadaşlar saçmalamayın isterseniz artık yeter." diyerek haykırdım.
"Ha hep biz saçmalayalım Başak neden sende suçlusun yani, niye ilk olduğunda anlatmıyorsun bunları kızım yani biz senin en yakınların değil miyiz?" Of şerefsiz Can can damarından girdi bu kez. Bu espriyi burda yapmasam olmazdı neyse.
"Kankam tabi yakınımsınız da ama gelipte hemen sıcağı sıcağına anlatamam hem yorgundum."
"Olsun kanka Can haklı bize anlatman gerekiyordu, çünkü bak seni etkilemiş bu yaşanılanlar. Böyle durumlarda her zaman senin yanında olmak istiyoruz biz neyse daha gazla atar gider yapamıycam çünkü olayların geniş kapsamlı ayrıntılarını öğrenmek istiyorum her şey merakımdan ötürü yoksa yumuşacığımı sanma. "
"He Duru he amk" deyip daha fazla uzatmadan dün gece başından itibaren Eylül hocanın cafeye gelişi, benim üstüme kahve dökülmesi ve lavaboda yaşadıklarımızın tümünü anlattım.
"Vay be neden böyle bir şey söylemiş ki bir de yeri felan değilken hani okulda ders çalışmıyorken felan görmüş demiş desem sürekli dersleri dinleyip boş bulduğun vakitlerde de ders çalışıyorsun."
"Bilmiyorum Can ama canımı sıktı hani ses tonu öyle irrite ediciydi ki."
"Ben çokta takılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum. Tamam biraz sorarak hadsizlik etmiş olabilir ama aşırı derece takılacak bir mevzu değil bence."
"Duru kanka diyorum ya belki takılacak bir şey değildi ama o anda olan olaylar yüzünden patlamışta olabilirim ona."
"Bence öyle değil, normal başka bir hoca ya da kişi olsa sen bu kadar takmaz cevabını verir geçersin sen bu kadına farklı duygular besliyorsun Başak onun böyle demesi senin zoruna gitti diye düşünüyorum."
" Duru haklı olabilir ama ben duygu besliyor musun ondan emin değilim ilgini çekmiş olabilir Eylül hoca ve sende ona diğer hocalardan farklı bakıyorsun dersine daha özenlisin." Nasıl özenliysem amk daha kaç gün oldu kadının geleli.
Duru ve Can'ın söyledikleriyle düşünmeye başladım tamam güzel ve hoş birisi ama ben ona farklı bir duygu felan besleyemem ki o benim sadece öğretmenim. Kim olsa aynı tepkiyi verirdim.
"Saçmalama ya Duru yine bir yerlerinden bir şeyler uyduruyorsun, o benim öğretmenim nasıl bir şeyler hissedeyim."
"Öğretmenin ama geldiğinden beri kadının üstünden gözlerini ayırmıyorsun Başak hem dün olanları da göz önünde bulundurursak kesinlikle haklıyım bu konu da." Söyledikleri kafamı karıştırmıştı. Cidden de ondan gözümü ayırmıyorsam haklıydı ama bu dediklerinin beni etkileyeceğini bildiğimden çok da üstünde durmayıp konu ile alakalı başka bir şey demedim.
Başka konu açıp sınav ve okul ile alakalı sohbet etmeye başladık. Bir süre sonra da ders zili çalmıştı. Sohbet ederek sınıfa girdik hep birlikte. Ders Matematikti ve bu demek oluyor ki Eylül hocayı göreceğim. Dünden sonra görmemiştim sabah okulda da denk gelmemiştim. Şimdi bir garip olacaktım dün kadına posta koyup arkamı dönüp gitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE ALAKA HOCAM
Teen Fiction" İlk dersten uyuyorsan seninle çok işimiz var" diyen Eylül hocaya ne diyor bu der gibi bakıyorum. " Ne alaka hocam" dediğim gibi hocanın bakışlarının alev atacak şekilde olduğunu gördüğüm anda aha sıçtım diyorum. Küfür ve argoya hikaye de yer veril...