1

3.7K 14 0
                                    

striptizci oruspu adamin pantolonunu indirince yaralarini gordugunde iyi bir kisilik olmadigini anlamisti bile. henuz kapanmamis olan, kanayan yarasi hicte bi kaza sonucu gibi durmuyordu. gitmek istedi kiz. ilk kez sex yapmak istemiyordu. odadan cikmak icin hizla kapiya yonelmisti ama kapiyi kilitledigini unutmustu. acilmiyordu. adam kolundan tutup yataga firlatti onu. inik pantolonunu tamami ile cikarip kizin ciplak kalcasina surtunmeye basladi.

' bana bak oruspu, buraya gelmeden once kiz kardesimi becerdim ve ne biliyor musun? onun o genis amcigi sikimi tatmin edemedi. bu gece yasayacagin cehennem icin onu suclayabilirsin' diye fisildadi kulagina .

kiz korkmaya basladi. ve bu mazosist adamla sevismek istemiyordu ama kacamayacagini biliyordu. o cok gucluydu. bogazini sıkıyordu. adam pantolonuna egilip yeni satin aldigi jilet bicaklarindan birini cikardi. kizin amina yoneldi, biraz oksayip rahatlatmak istedi. genisligini kontrol etti. ama bu cok onemli degildi, jileti kizin amcigina sokmaya basladi. bu sadist mazosist adam kizin cigliklarindan aci cekmesinden oylesine aziyordu ki bi an once amina girmek istiyordu. jileti yerine biraktiktan sonra yavasca sikini sokmaya basladi. yavas yavas git gel yapiyordu. yavas onun icin uygun degildi. hizlaniyordu. kizin ami yirtiliyordu, adamin siki yirtiliyordu. bu adama oylesine haz veriyordu ki. igrenc hissediyordu kadin. acidan bayilmak uzereydi. adam hizlandikca hizlaniyordu. siki yirtilmaya devam ediyordu. kizin amindan cikan kan daha da kayganlastiriyordu. daha da aziyordu.

kadin acidan bayilmak uzereydi. adamin sikinin buyuklugu , jilet ve git gel hizi kadini oldurecekti. sonunda acidan bayildi. adam nekrofili olmadığını biliyordu. en azindan oyle saniyordu. kadin kan kaybindan olecekti ama ondan once bayilmisti. olu gibi yatiyordu. ve adam onu becermeye devam ediyordu.

siki sızlamaya baslamisti. doyum noktasina gelmek uzereydi. saatlerdir olu bedeni beceriyordu. bi kac kez kizin amina bosalmisti bile. rahminin meni doldugundan emindi. sikini cikardi, jileti eliyle cikardi. yavasca kadini sirt ustu yatirdi. kanli ami adami yine azdiriyordu. olmesini istememisti tabii, ya da istemis miydi?

elini kadinin bogazina goturdu, sikini emmesini istiyordu ama olu kadinin disleri sıkıca kapanmisti. siki kopsun istemiyodu henuz. jileti bogazina birakti. eliyle biraz itip girtlagina kadar getirdi. boynunu sıkıp jiletle girtlagini yirtti. egilip kadinin kanli amini emmeye basladi. oylesine azmisti ki. hala akan sicak kanida pihtilasmis kani da emdi.

ama sonunda doyuma ulasmisti. kontrolunu eline alip ordan uzaklasmasi gerekiyordu. sikinin kanamasi durmus ve inmisti. kadinin kiyafetlerini yirtip sikinin etrafina sardi. yumusak bez onu rahatlatti ama eve gidip temizlenmesi gerekiyordu. cinayet islemis gibi gorunuyordu. ki oyleydi zaten.

sexbardan cikip eve yoneldi. bi korkusu yoktu aslinda. henuz 17 yasindaydi sonucta.

ARVA YAGMURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin