Arva sonunda evden uzakta 24 saat acik bi markete girdi. sac boyasi almak istemisti ancak markette gece mavisi sacli bir cok eleman vardi. ve Masaka hayranlarinin birden sac degistirmesi cok ta normal karsilanmayacagindan bira raflarina yoneldi. kasaya geldiginde sigara da isteyecekti ancak kasiyerin yaninda sigara seklinde satilan uyusturucu paketlerini gordu.
"ne zamandan beridir yasal olarak uyusturucu satisina basladiniz?"
"yasal degil ama istiyosan uygun fiyata." adam goz kirpti ve Arva siritti.
"iyi olur." parayi uzatti ve uyusturucuyu aldi.
"eroin. tek seferde bitirme."
"uyari icin sagol." marketten cikti.
yakinlardaki kucuk tepeye yoneldi. tepenin uzeri piknik alani yapilmisti ama daha sonrasinda insanlarin kendilerini ya da baskalarini öldürdüğü veya sex yapilan bir yer haline gelince insanlar burdan uzak durmaya basladilar. cok agac vardi. Arva birine yaklasip uyusturucusunu yakti. ilk nefeste beyninin uyustugunu hissetti. cok guzel bir histi. uzun zamandir sadistik icgudulerini icinde tutuyordu. birlikte ayni evde yasadigina hala inanamadigi esmer kiz disinda kimseyle uzun zamandir sevismiyordu. hayati biraz sakinlemisti. ama hala ucubelerle ugrasiyordu. cani çok sıkılmaya baslamisti. kendine zarar vermek bi yere kadar sadistligini tutabilirdi. bi ara patlayip kendini ele vermek istemiyordu. yine birilerini öldürmek istiyordu.
ilk uyusturucudan sonra eve donup plan yapmak istedi. ancak bir uyusturucu bile beynini uyusturmustu. ayaga kalkamadi. basi donuyordu. guzel bir histi ancak eve gitmeliydi. kendini biraz zorlayip tepeden inebilirse yakinlardaki telefon kulubesinden evi arayabilirdi. ama bayildi. terledigini ve nefes nefese kaldigini hissetti. bilinci kapanmadi. biraz dinlenmek istedi. uzandigi yerde kipirdamadan bekledi. bu sirada ayak sesleri duydu. yakinlasmiyordu. Arva one dogru gelinmezse gorunmeyevek bir yerde duruyordu. sesleri dinleyince bir kadin sesi geliyordu. 'birakin beni' diye direnip soyleniyordu. ve birkac adamin gulme sesi geldi. uyusukluktan tam anlayamasa da en az 4-5 adamin sesi geliyordu. 'hadi ama guzelim' diyorlardi.
bir kadin taciz edilmek uzereydi. ve Arva da buna en on siradan sahitlik edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARVA YAGMURU
Teen FictionHASSAS ICERIK gore , tecavuz , vahset , psikolojik sorunlar , bipolar , sadist , narsist , mazosist , sex , ensest, obsesif, bdsm bu hikayede "ask" dediginiz sey yalnizca rizasiz sexten ve ensest iliskiden ibaret ve oldukca ayrintili sekilde yazild...