"Rád bych viděl jestli jste imunní i vůči mému daru. Prokážete mi tu čest?" Usmál se a natáhl k nám ruce. Natáhla jsem k němu ruku, Bella mě hned následovala. Jeho chladné prsty se kolem mé ruky ovanuly během vteřiny. Byl zvědavý.
"Zajímavé, nic nevidím." Pustil nás a otočil se na všechny v místnosti, až v tu chvíli jsem se sama rozhlédla. Poblíž tří trůnů, kde napravo seděl blonďatý muž, Caius. Stál Alec se svou sestrou. Trůn uprostřed byl prázdný ale nalevo seděl muž s hnědými delšími vlasy, Marcus. Felix a Demetri stáli hned za námi a hlídali nás.
"Zajímalo by mě, jestli jsou imunní i vůči všem našim silám. Zkusíme to?" Usmál se Aro a podíval se na Jane.
"Ne." Edward se hned rozběhl. Já Jaspera držela, ani se nehnul. Jeho zamračený pohled však mluvil za vše.
"Bolest." Pronesla Jane a Edwarda v tu chvíli zvrátil hlavu dozadu a padal na kolena. Nakonec si úplně lehl, Alice byla hned u něj ale Bellu chytil Demetri.
"Dost! Prosím přestaňte! Dost! Nechte toho! Neubližujte mu, nechte toho. Slyšíte!" Hejkala Bella. Mně a Jasperovi stačilo, když se k nám přiblížil Alec. My však opravdu jen stáli, co zmůžeme, i když já něco jo.
"Přestaň." Upřela jsem se na Jane, než si ale stihl kdokoliv všimnout, že na můj příkaz přestala. Promluvil i Aro.
"Jane."
"Ano pane?" Zeptala se a poočku se na mě koukla.
"Pokračuj má drahá." Přikývl Aro. Jane se hned podívala na mě.
"Rozhodně ne." Pronesl Jasper ale než stihl něco udělat, už ho chytl Alec. Jasper se sesunul na kolena a ani se nehnul. Zatajila jsem dech a ihned se po všech podívala. Alec zbavil Jaspera smyslů, furt ale lepší než dar Jane.
"Bude to trochu bolet." Usmála se. Malinko jsem se ušklíbla jejím směrem a ona se na mě zaměřila. Cítila jsem lehké mravenčení ale jinak nic. Jane spadl úsměv z tváře.
Aro se zasmál a to Jane probralo. Zaměřila se hned na Bellu ale ta na to také nereagovala.
Aro se začal smát a tleskl."Neuvěřitelné. Zmátli nás všechny. Tak, co s vámi teď budeme dělat." Díval se na nás.
"Sám dobře víš co s nimi udělat Aro." Ozval se Marcus.
"Ví příliš mnoho, představují riziko." Dodal Caius.
"To je pravda. Felixi." Souhlasil Aro. Demetri se svou upíři rychlostí přemístil na stranu a při tom otočil Bellu na Felixe.
"Ne." Bylo jediné co jsem zaslechla než Edward vstal ze země a přehodil Bellu za sebe. Postavil se tak Felixovi. Alice chytil Demetri a já si stáhla Bellu k sobě.
Chvilinku jsem viděla jen šmouhy než Felix praštil s Edwardem o zem až se mu na tváři objevili praskliny. Hned na to se otočil na nás, než však stihl něco udělat."Stůj." Na můj příkaz se ani nehnul, vteřinu na to ho Edward srazil. Následně to byla jedna šmouha za druhou, Felix s ním znovu hodil o zem, poté zas šmouhy. Nakonec Edwarda přes sebe přehodil a švihnul s ním na schody před trůny. Schody se rozbili ale Felix Edwarda nepustil, naopak, držel ho za krk a donutil ho si kleknout.
Přinutil ho podívat se na Ara a začal mu odtrhávat hlavu."Prosím ne, to nesmíte! Nedělejte to prosím." Bella se chytala za svůj krk a zajela si prsty do vlasů.
"Smettila!" *Přestaň!* Ara hned upoutala moje italština ale ještě víc, stejně jako mě, Bellina slova. Aro zastavil Felixe a podíval se na nás.
"Zabij mě! Zabij mě ale né jeho." Okamžitě jsem se na Bellu podívala. Aro začal scházet schody a Felix Edwarda zvednul a otočil na nás. Alec též pustil Jaspera ze svého daru ale držel ho.
"Affascinante." *Fascinující.* Prohlédl si mě Aro.
"Jak obdivuhodné. Vzdáváš se vlastního života. Pro někoho z nás? Pro upíra, příšeru bez duše." Aro ukázal na sebe a ohlédl se na Edwarda.
"Nepřibližuj se k ní." Vydal ze sebe těžce Edward.
"Ty nemáš páru o jeho duši." Odpověděla pevně Bella.
"Forsé nel vostro l'una o alstro." *Možná ani jeden z nás.* Ohlédl se znovu na Edwarda.
"Tu per niente." *Ty už vůbec ne." Procedila jsem skrze zuby. Aro se pousmál a podívala se na Jaspera a Edwarda.
"Je to tak smutné, kéž by bylo vaším záměrem dát jim nesmrtelnost." Usmál se a otočil se znovu na nás. Přesunula jsem pomalu Bellu za sebe a hleděla Arovi zpříma do očí. Už se natahoval k mému krku, když se ozvala Alice.
"Počkat!" Vykřikla. Aro se na ní podíval stejně jako my.
"Ony budou jako my. Já to viděla. Já sama je změním."
"Alice." Zamračila jsem se. Aro se usmál a natáhl k Alice ruku. Zatajil se mi dech. Teď ví jaký má dar, bude Alice chtít.
"Působivé vidět to, cos viděla ty ještě dřív než-li se to stane. Tvůj dar je skutečně ojedinělý." Usmál se a pak se vydal k nám.
"Nesmrtelná Isabel." Usmíval se a pak se podíval na mě a sáhl mi na tvář. Odvrátila jsem hlavu.
"Tak už běžte, běžte se připravit." Oddálil se od nás Aro. Alec Jaspera pustil a Felix Edwarda. Hned jsem se k Jasperovi vydala a prohlédla si ho. Pousmál se a dal mi ruku kolem pasu.
"Ať už jsme s tím hotovy. Heidi tu bude každou chvíli. Děkujeme za návštěvu." Vstal z trůnu Marcus.
"Rádi oplatíme. Radím vám aby jste svůj slib co nejdříve vyplnili, nejsme zvyklí dávat druhou šanci." Dodal Caius.
"Sbohem. Mý mladí přátelé." Usmíval se Aro ale to už nás Demetri vedl pryč. Zavřeli se za námi dveře a před námi byla dívka z recepce se skupinou lidí.
"Dobrý úlovek Heidi." Ozval se před námi Demetri.
"Ano, vypadají dost šťavnatě." Usmála se.
"Schovej mi trochu."
"Tudy prosím, zůstaňte pohromadě." Chvíli na to se ozval křik. Bella se otočila ale Edward jí zas otočil zpět a zrychlil krok. Já chytla Jasepra za ruku a ani se radši neohlédla.
ČTEŠ
Pořád ho miluju - Twilight sága / Nový měsíc
FanfictionPokračování příběhu SESTRY SWANOVI. Naše Elizabeth bude i se svými sestrami slavit 18 narozeniny. Poměrně brzy je čeká maturita. Je šťastná, Jaspera miluje z celého srdce. Co když se ale na oslavně u Cullenů něco zvrtne?... !Určitě gramatické chyby...