Biliyorum hiç bölüm atmıyorum ama yazmaya üşeniyorum.
Herkes yemekten sonra salona geçmiş kimisi televizyon izliyor kimisi telefonla ilgileniyordu Ayaz'a da göz kulak oluyorlardı. Ayaz süttün verdiği sıcaklık ile mayışmış pusette yatıyordu pusettin kulpuna taktıkları oyuncakları inceliyor ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Aradan biraz zaman geçince Ayaz'ın uykusunun geldiğini anlayan Alper Ayazı alıp salondaki beşiğe yatırıp salamaya başladı. Ayaz da çok uykusu olduğu için hemen uyumuştu. Şirketen gelen telefon araması ile herkes Çağrı ya odaklanmıştı. Şirkete toplantı olduğunu herkes unutmuş. Çağrı'nın asistanı hatırlatmıştı.
Tek bir sorun vardı Ayaz ne olacaktı ya şirkete götürüp bir kişiden bakması için yardım isteyeceklerdi ya da Ayaz'ı evde tek bırakcaklardı.
Emir: Ayaz ne olcak evde tek bırakamayız.
Çağan: şirkete götürmemiz gerek ordan herhangi bir çalışandan bakması için rica ederiz.
Herkes Çağan'ı onayladıktan sonra Ayaz'ı sarsmadan hazırladılar ve şirkete doğru yol aldılar. Şirkete varlıklarında ara sıra oturup sohbet ettikleri Duruya Ayaz'a bakması için rica da bulundular Duru da kabul etti. Duru Ayaz'ı Baran'ın odasındaki koltuğa yatırıp yan tarafına da yastıklar dizdi. O da bir köşeye oturup telefonla ilgileniyordu. Aradan yarım saat geçmişti Ayaz yavaş yavaş hareketlenmeye başlamıştı. Duru Ayaz'ın hareketlenmesini görünce telefonu bırakıp Ayaz'ı izlemeye başladı. Ayaz gerçekten tatlı bir çocuktu onu gören herkes tatlılığına odaklanıyordu. Duru da aynı şekilde Ayaz gözlerini açtığında alışık olmadığı bir yerde uyanınca kaşlarını çattı ve etrafa baktı kimseyi göremeyince korkup gözlerini doldurup ağlamaya başladı. Duru hemen oturduğu yerden kalkıp hemen Ayaz'ın yanına gitti Ayaz bu seferde tanımadığı birini görünce korktu. Ağlaması şiddetlendi.
Duru hemen Ayaz'ı kucağına aldı ve sakinleştirici sözler etti ama Ayaz'ın hiç umurunda değildi. Duru hızlı bir şekilde toplantı odasına gidip. Baran'ı çağırdı. Baran Ayaz'ın nefes alamayacak şekilde ağladığını görünce hemen kalkıp Ayaz'ı kucağına aldı. Ayaz'ı sakinleştirmeye çalışıyordu ama Ayaz sakinleşmiyordu. Toplantı odasından izin alıp herkes çıktı. Ayaz artık nefes alamadığı için bilinci yavaş yavaş gidiyordu en sonunda bayıldı. Ayaz'ın ağlamasını birden kesilince hemen Baran kucağındaki bebeği kaldırıp baktı. Ayaz bayılmıştı Baran o sırada ne yapacağını bilemedi herkesin ondan korkutuğu Baran şimdi bir çocuk gibi ağlıycaktı diğerleri de öyle Emre Ayaz'ı alıp koltuğa yatırdı ve hafif hafif Ayaz'a tokat atıyordu ayılması için hemen masadan bir tane su alıp eline döktü ve Ayaz'ın yüzünü ıslatı Ayaz yavaş bir şekilde gözlerini açmaya başlamıştı. Emre mutluluk ile Allah'a şükür ediyordu. Herkes hemen Ayaz'a dönmüştü. Ayaz bu sefer sakin di büyük ihtimalle ağlamanın ve bayılmanın etkisinden kaynaklıydı. Ayaz'ı daha fazla yormamak için fazla üstüne gitmediler.
Ayy vallahi bitirdim burda artık yeni bölüm kaç ay sonra gelirse sjdjjsjsn Hadi byee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AYAZ~AGE PLAY~
FantasyAyaz hiç bir zaman 7 tane babası olacağını düşünmüyordu AGE PLAY