Bu vuruşla Sirius hızla yerinden kalkmış James'in üstüne binip onu dövmeye başlamıştı. İşte onlar böyleydiler . Her ne kadar mükemmel bir gurup olsalar da o ikisi James'in de dediği gibi kardeştiler.❁ ❦ ❁
Freya bu günün daha ne kadar kötü geçeceğini düşünüyordu. Çünkü yanında Gregor ile Diana'ya gidiyorlardı. Voldemort'un isteği üzerine savaşlarda beraber savaşacakları için beraber eğitim almalıydılar.
" Sirius'u gerçekten seviyor musun?"
Freya soru ile kalakalmıştı . Ne diyecekti şimdi ? gerçeklerimi yoksa duymak istediklerini mi?
" Tamam ben anladım anlayacağımı . Sirius'u yanımıza çekmek için değil gerçekten sevdiğin için sevgili oldun."
Freya şaşkınlık ve mahcubiyetle " Lütfen Voldemort'a bunu söyleme!" deyince Gregor şaşırmıştı.
"Voldemort mu? Karanlık Lord'a ne oldu?
Freya işte şimdi sıçtım diye düşünmüştü . Ne derse desin iki ucu boklu değnek bir durumun içine düşürmüştü kendini. Ama Gregor yine imdadına yetişmişti.
" Merak etme söylemem çünkü maalesef seni hala seviyorum ."
Freya daha ne kadar şaşıracaktı? " Özür dilerim !" diyebilmişti sadece . Gregor ise havalı gülüşlerinden birini atıp , " Aşık olduğun için asla özür dileme !" demiş ve göz kırpıp " Bu da benden sana küçük bir ders olsun." deyince Freya'da ucundan gülmüştü.
Konuşmaları Diana'nın evine geldiğinde kesilmişti . " İlk defa Diana ile çalışma yapacağım . Nasıl biri? "
Freya Gregor'un sorusuna gülmüş ve " Zor ..." Deyince Gregor işte yandık bakışları atmış ve kapıyı çalıp içeri girmişlerdi.
Diana ikisine çay ve kurabiye ikram etmiş bu soğuk hava da içlerinin biraz olsun ısınmasını sağlamıştı. " Bu günkü dersi çiftli yapacağız . Yani iki kişili dövüş . Tabii ki de sen Freya kadar çok sık gelmeyeceksin Profesör Gregor ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆Ü𝐍𝐄Ş 𝐄𝐋Çİ𝐒İ , 𝓢𝓲𝓻𝓲𝓾𝓼 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴
Fanfiction𝐆Ü𝐍𝐄Ş 𝐄𝐋Çİ𝐒İ || Büyücülük Dünyası'nın, asil ve safkan ailelerinden biri olan Malfoy Ailesi'nin küçük kızları Freya Soleil Adelina'da bilmedikleri bir şey var. Küçük kızlarının bir güce sahip olduğunu nereden bilebilirlerdi ki? Güneş ışığını ç...