Helllüüüü.
Naber nasılsınız????
Ben bu bölümü yazarken 500'ü geçmişiz bilee.
Bir günde 150 ye yakın okumam olmuşş.Teşekkür ederimm.
İyi misinizz?(iyi olmayanı dövüyorum:))
Neyse bölüme geçelimmm.
BÖLÜME OY VERİP YORUM YAPMAYANLARI VURURUM.(!)saka değil.
2 Sene Önce
Bugün evimize doktor gelecekmiş.Beni kontrol etmeye geleceğini söylemişti annem.Ben Dolunay gittiğinden beri kendimde değildim.Bana söz vermişti.Hem beni öpmüştü de.Bana ümit vermişti.Olayın üzerinden 1 sene geçmişti fakat aklıma geldikçe sinir krizlerine giriyorum.Ama bu son zamanlarda daha da kötüsü halüsinasyon görmeye başlamıştım.
Odama doğru gelen topuklu ayakkabının çıkardığı seslerden annemin geldiğini anlamıştım.Hemen ardından da kapıyı bile tıklatmadan annem içeriye girmişti.
''Geldi doktor.Neyin varsa anlat.''dedi annem.
''Benim bir şeyim yok.Siz yapıyorsunuz.Bana bir şey yapıyorsunuz.Ben böyle değildim.İçtiğim ve yediğim şeylere bir şey katıyorsunuz.''diye bağırmaya başladım.
Annemin yüzündeki endişeyi görebiliyordum.''Kafayı yedin iyice sen.''dedi annem.
Ellerimi saçlarıma geçirdim ''Hayır,siz yapıyorsunuz.Ben iyiyim.''demeye başladım.İçeriye doktor hızlı bir şekilde girip olan biteni anlamaya çalışıyordu.Annem''İğne falan yapın.İyi değil.''deyince doktor bana doğru gelmeye başladı.
Ellerim ile doktorun gelmesini engelledim.''İyiyim ben.Yaklaşma bana.''diye bağırdım.Babam içeriye girince ellerimi indirdim.''Ne oluyor burada?Yapsanıza şuna bir sakinleştirici.Bunun için sana servet yatırıyorum ben.''dedi babam doktora.Babam doktora bunları söylediğinde doktor bana doğru yürümeye başladı.
İğne yapılmasını istemiyordum.Geriye doğru adım attığımda babamın sesi ile irkildim.''Sabit dur.Yat şu yatağa.Sakinleşeceksin sadece ne bu tantana.''diye söyleyince.Babamın sözünü yerine getirerek yatağa uzandım.Son 1 yıldır babamın her dediğini yapıyordum.Çünkü korkuyordum.
Yatakta uzanırken doktor yanıma gelip koluma sakinleştirici bir iğne yaptı ve odadan çıktı.Annem çıkışa doğru yürüyordu ki karnına sancı girdi.Gözlerim yavaş yavaş kararıyordu.Annem hamileydi.7 buçuk aylıktı bebekleri.Erkek bir çocukları olacaktı.Gözlerim gittikçe kapandığında babam acele ile annemi kucağına aldı ve odadan dışarıya çıktı.Annemin son dediği şey ise ''Suyum geldi.''olmuştu.Sonrası karanlıktı.
YOU ARE READING
Gizemli Aşık
Romance''Poyraz.'' ''Turuncu Kafa?''dedi soru sorar gibi. ''Burada ayı var mıdır?'' ''Yoktur.'' ''Sen varsın ya mal.Ayıya gerek mi var?''dedim ve hızlı adımlarla ormanın tam ortasında ki iki katlı evin kapısına koştum. ''Sinirlenmeyeceğim.''dedi nefesini b...