1.bölüm

2.9K 152 30
                                    

Yine yeni bir güne gözlerimi açtım. Mayıs ayında olduğumuz için sınav haftasıydı ve okula tam vaktinde gidip sınav için tekrar yapmak istiyordum o yüzden alarmı erken kurmuştum. Alarmı kapatıp banyoya gittim ve rutin işlerimi halledip çıktım. Okul formamı giyip çantamı alıp salona indim. Annem ve babam masaya oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Annem ev hanımı babam ise mahallede küçük bir bakkal işletiyor.Ha bu arada annem ve babam beni hiç sevmez benimle çok fazla muhattap olmazlar. Nedenini bilmesemde bu beni üzüyordu. Çünkü annemle aramızda anne kız ilişkisi yoktu. Babamında prensesi değildim mesela. İlkokulda arkdaşlarımın anne ve babası onları okuldan alırken benim ailem beni umursamazdı. Bu beni çok üzsede onlara belli etmezdim.
Bende bir süre önce onları takmamaya karar verdim.
Ben bunları düşünürken çoktan kahvaltımı etmiş ve evden çıkmıştım.

Okula geldiğimde sırama oturdum ve sınava çalışmaya başladım.
Bu arada ben Ulusoy koleji'nde ℅100 bursla okuyorum.Yoksa annem ve babam benim için bu kadar paraya kıyamazlardı.

Sonunda okul bitmiş çantamı topluyordum. Ve evet bildiğiniz üzere ben süper zeka o kadar çalışmama değdi ve sınavlarım mükemmel geçti. Bu zamana kadar notlarım hiçbir zaman düşük gelmedi. Yani tabi o yüzden ℅100 burs aldım. Üniversite sınavınada çok çalışıyorum çünkü hayalim çocuk doktoru olmak. Çocukları çok sevdiğim için bu bölümü çok istiyorum özellikle kız çocuklarına bayılıyorum diye bilirim.
 
Sonunda eve geldim bu arada ev ve okul arası otobüsle 20 dk, otobüsten indikten sonrada eve 5 dk yürüme mesafesi var .
Odamda işlerimi halledip biraz yatagıma uzandım ve telefonda sosyal medyaya girip biraz oyalandım. Akşam yemeği saati gelince mutfağa gittim ve masaya oturup yemeğimi yedim.
Ailemle aram iyi olmadığı için pek çok odadan çıkmazdım sürekli odamda takılırdım. Sadece yemek saatlerinde görüyordum onları.
Yemek yedikten sonra odama çıkıp   4 saat ders çalıştım. Sonra biraz test çözüdüm. Uykum gelince alarmımı kurdum ve yatağıma girip uyudum.

Sınav haftası bitmiş ve okulun kapanmasına 2 hafta vardı.
Şuan okuldaydım ve tenefüse girmiştik bende acıktığım için kantine gidip atıştırmalık bir şeyler aldım. Kantine göz gezdirince benim sınıftan İrem'in beni çağırdığını gördüm.Sınıftan bir tek iremle konuşurdum yani tek arkadaşım oydu. Oturduğu masada başka sınıftan birkaç erkek daha oturuyordu.

İrem: "Kayra gel bak seni diğer sınıftan arkadaşlarımla tanıştıracağım. "

İrem onları tanıştırmak için benden onay beklerken onlara bir göz gezdirdim ama içlerinden birine gözüm çok takıldı çünkü aynı bana benziyordu ama dikkat çekmemek için gözlerimi hemen ireme çevirdim ve onay verircesine kafamı salladım. İrem sırayla tanıştırmaya başladı. İrem masanın başında diğerleri ise sırayla yan yana oturuyorlardı.

İrem: "Kayra bak bu yanımdaki oğuz onun yanındaki cenk onun yanındaki kaan (kayranın ikizi) ve son olarak ufuk.
Buda benim canım kankim Kayra. "

Kayra: "Tanıştığıma memnun oldum. "

Cenk: "Bizde memnun olduk "

Ufuk: " Kayra gel otursana bizde öyle sohbet ediyorduk sende katılsana bize"

Kayra: " Tabi olur, sınıfta tek oturmakdan iyidir. "

Diyip iremin diğer tarafına oturdum. Onlar sohbet açıp konuşurken ben de onları dinliyor arada onlara katılıyordum. Birinin bana baktığını hissedince kafamı kaldırdım ve kaanla göz göze geldim. Arada bir bana bakıyor ve ben bakmadan kafasını başka yere çeviriyordu. Bu sırada zil çaldı ve hepimiz kalkıp görüşürüz diyip sınıflara gittik.

Sonunda okul bitmiş eve gelmiştim. Kapıyı açınca içerden bağırış sesleri geliyordu ama tam ne dediklerini anlayamıyordum. Salon kapısının oraya gidip onları dinlemeye başladım ama keşke dinlemez olsaydım.

Babam: "Sana diyorumki Kayra bizim kızımız değil Ulusoyların kızı ve Altay Ulusoy beni arayıp DNA testi yaptıra.. "

Ağlayarak direk babamın sözünü kestim.
" Sen ne saçmalıyorsun ya ne demek ben sizin kızınız değilim ha konuşsana ya konuşsana, bana o yüzden mi bu zamana kadar hiç sevgini göstermedin o yüzden mi benimle hiç ilgilenmedin söylesene. Ya bunu benden nasıl saklarsın o aileye hiç mi üzülmezsin vicdanın hiç mi sızlamadı ya susma konuşsana. "

Babam: " Bana bak bi dinle, annen doğumdayken bebeğimiz öldü bende annen üzülmesin diye gidip seni ailenden aldım . Seni bu yaşa kadar  ben getirdim."

"Sana varya artık bişey demiyorum tamam mı Allah belanı versin,sen hayatımda gördüğüm en pislik adamsın, senden varya çok utanıyorum,bundan sonra ne halin varsa gör yarında gidip DNA testi yaptırırız "

Babamın bişey demesini beklemeden hemen ayakkabımı giyip sahile gittim. Bir banka oturup düşünmeye başladım. Onlar bana bu yaşıma kadar hiç sevgi göstermemişlerdi. Benimle hiçbir zaman ilgilenmemişlerdi
,ben anne sevgisi ve baba sevgisi hiç bir zaman tatmamıştım. Onlar herzaman ben yokmuşum gibi davranmışlardı. Saat geç olduğu için kalkıp eve gittim. Direk odama gidip kendimi yatağıma attım ama düşünmekten ve ağlamaktan uyuyabileceğimi hiç sanmıyordum. Sabah ola hayrola.

                 

    Bölüm Sonu

Selam

Nasılsınız ?

İlk bölüm nasıldı?

İlk defa yazdığım için nasıl oldu bilmiyorum ama yorumlarda nasıl olduğunu belirtmeyi unutmayınız lütfen!!

Vote ve yorum vermeyi unutmayın lütfen

Sizleri seviyorum💕

Sonraki bölümde görüşmek üzere

Kayra / Gerçek Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin