DİKKATT!!! BU BÖLÜMDE SAÇMALAMA PAYI VARDIRR BUNU BİLEREK OKUYUNUZZZZ
Bacaklarımı minhonun beline dolayıp yüzümü biraz daha boyun boşluğuna gizledim. Kollarım ensesine tutundu. Elleri kalçamı bulduğunda tek hamlede kaldırıp kucağına aldı, ağlamaktan halsiz düşmüş bedenimi.
Yürüdüğünü hissetsemde başımı kaldırıp bakamayacak kadar bitkin hissediyordum kendimi.
Minho oturunca biraz daha yerleştim kucağında. Ellerini belime kaydırıp, kollarını etrafıma sardı
Çekti beni göğüs kafesine, bütün teklikelerden korumak, sakınmak istercesine.
Dudaklarının temasını tişörtümün açık bıraktığı omuzumda hissettim. Islak dudaklarını sürtürek uzun bir yol çizdi boynuma doğru. Ardından o da kafasını saçlarıma, boyun boşluğuma gömdü.
Öylece soluklandık birbirimizin kokusunda.
Tam şah damarıma değdirdi sonra dudaklarını, o hizada devam etti öpücükleri bir süre, beni kendimden geçirmek istercesine.
Ben ise her öpüşünde daha da mayışmaktan başka bir şey yapamıyordum. Sanki kucağında küçülmüş ufacık kalmıştım
Zaten doğru düzgün uyuyamamıştım; şu kokuda, şu kollarda, şu kucakta az kestirsem ne kaybederdim kii...
Kafasını, benim yüzümün gizli olduğu omuzuna doğru eğip, derin bir soluk çekti içine kokumdan. Sonra tekrar boynuma düştü yolu...
"Günay-" bu noktada afallamıştı. Yüksek başladığı cümlesini sesi alçaltarak tamamlamıştı. "-dın" gelenin chan oppa olduğunu sesinden anlamıştım
Kafamı kaldırmaya hâlâ cesaret edemiyordum...
Ardından kıkırdayan ve "gece yetmedi mi minho?" diyen bir seungmin sesi duydu kulaklarım.
Biri şunu sustursun
"Ne oluyor orada be niye hepiniz duraksadınız birdenbire!" diye
bağıran lara bacımsuTrafiği açmaya çalışıyor sakin olun arkadaşlar
"Tamam, adım adım gidelim" diye derin bir nefes veren nabi unnienin sesini duydum.
"Minho, minnieye ne oldu, neden buradasınz, neden bu pozisyondasınız?"
İyi ki adımm adım gittik ya...
Minho cevap bekleyen bizimkilerden önce bana döndü ve kulağıma fısıldadı "daha iyi misin nie, cevapları birlikte vermek ister misin?"
Ben hâlâ kafamı kaldırmaya cesaret edemiyorum ya onu napacağız hayatım...
Hiç bir şey demeden kafamı minhonun kokusundan kaldırdım. Yavaşca. Görüş açıma giren ilk şey tabii ki minhoydu.
Önüme düşen bir tutam saçı büyük bir özenle kulağımın arkasına yerleştirdi. Beni boğan saçlarımı omuzumdan arkaya atıp biraz olsun düzeltmeye çalıştı, ensemde kıvırıp tokasız bir topuz yapmıştı.
O olmasa ne yapardım...
"eem biz buradayız ve bir açıklama bekliyoruz, hatırlatayım dedim bi" büyük bir alayla aramıza giren laranın sesi olmasa derin derin bakışmakla meşguldük biz mimhomla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kiminle Dans Ediyorsun-Lee Minho ile hayal et
Fanfictionİdolüm sensin -minho ile hayal et DİKKAT BU HİKAYENİN KONU İLHAMINI 0aNimecixX den ALDIM. O HİKAYEYİDE OKUMAK İSTERSENİZ OKUYABİLİRSİNİZ ^ ^ ^ "O neydi peki" diye bambaşka bir soru yöneltti. "Ney neydi" hayır bu sefer mala yatmıyordum cidden anlam...