PRZEDSTAWIENIE HISTORII
POV: SANTIA
Chodzę do nowej szkoły zaledwie od tygodnia, a już spora część osób uważa mnie za brzydką kujonkę. Dobra rozumiem że ubieram ubrania które do siebie nie pasują i że się nie maluje po prostu jeszcze nie poczułam tego że mam się ubierać jak jakaś kurde nie wiem stylistka modowa.Chodzę do klasy 1c razem z taką Elizą, ona też mnie nie lubi zresztą tak jak cała szkoła i jej grupka przezywają mnie i przedrzeźniają.
Ale czego się mogłam spodziewać, oczywiście że jest tak samo jak w poprzedniej szkole, wyzwiska, śmianie się ze mnie i tak dalej...Właśnie co do jej grupki, to osoby w niej są najbardziej popularnymi i lubianymi osobami w szkole, a w ich skład wchodzą Eliza Ryskala, i jej chłopak Marcel Gawroński znany jako Gawron/ Gawronek, Emilka Bober znana jako boberka i jej starszy chłopak Wiktor z ksywką Zabor, następnie jest Gracjan Pawłowski i z tego co słyszałam to nie jest teraz w związku bo jest po zerwaniu z jakąż laską z innej szkoły.
Noi przechodzimy do głównej osoby, założyciela ich grupki Borys Ryskala, go akurat jedynego nie widziałam, bo podobno był chory ale czy to prawda tego nie wiem, ale wiem na pewno że jest uważany za najładniejszego chłopaka w szkole i każda laska się za nim ogląda i że to typ chłopaka który lubi się zabawić no czyli typ bad boy'a i piłkarzyka.
A spytacie skąd o tym wiem jak nie mam przyjaciół, a z szkolnego social media czyli Instagrama na którym Jest to wielka grupka na Instagramie gdzie jest każdy uczeń, jest to grupka bez nauczycieli i też została stworzona przez Borysa z tą swoją ekipą. ich cała grupka jest opisana. Słyszałam że jest jeszcze specjalna grupka na której jest cała szkoła, ale mnie na niej nie ma, w sumie się nie dziwię, ale trudno.
Niby jestem kujonką a też mam Instagrama i nawet tiktoka, bo w domu jestem troszkę inna bardziej śmiała i czasem się pomaluje, ale przy kimś kto nie jest moją rodziną jestem szarą myszką bo się boje co o mnie w tedy pomyślą. A jeśli chodzi o sociale to nagrywam i robię zdjęcia na priv od dwóch lat, i nazywam się : Santia.kozlowska ale to prywatne konto To tyle.
Hejkaa kochani łapcie i czytajcie żeby zapoznać się z fabułą🫶🏼🎀
I przepraszam za blędy z kropkami i przecinkami!✨
CZYTASZ
Miłość przez Zakład (Santia X Borys)
Random16-letnia Santia Kozłowska to samotna dziewczyna o zielonych oczach, lubi naukę i sport ale za to nie ma żadnych przyjaciół tylko samych ludzi którzy się nad nią znęcają. Z tego powodu przez ostatnie dwa lata bohaterka uczyła się w szkole w chmurze...