Zebrałam się na odwagę i spojrzałam na test. Jedna kreska. Nie byłam w ciąży. Jakiś dziwny ciężar spadł mi z serca.
Odetchnęłam z ulgą.
***
Siedziałam w kawiarni i czytałam książkę na wattpadzie. Niepisana Zasada od Olka Parzycha. Na aplikacji ma pseudonim olixe23. Z początku, jak widziałam tą nazwę byłam pewna, że to dziewczyna. Ale byłam kurwa w błędzie. Zobaczyłam jego konto na tik toku. Akurat filmik, na którym szukał patronatu do książki. Tej, którą aktualnie czytałam. Oczywiście zgłosiłam się. I mam. Jestem patronką!
(Hej kochani. Co do Niepisanej Zasady, to serio mam patronat. Polecam wpaść na jego wattpada i przeczytać. @olixe23. Od autorki.)
Po jakimś czasie udałam się do rezydencji Monet.
Gdy moja noga stanęła w progu kuchni, ledwie się obejrzałam, a Adrien do mnie dopadł i ciasno objął w talii.
-Cześć kochanie. Stęskniłem się za tobą.- powiedział.
-Nie było mnie zaledwie sześć godzin. A ty już tęsknisz.- zakpiłam.
-Dla mnie jedna minuta bez ciebie to koszmar, a co dopiero sześć godzin.- odpowiedział.
Wzruszyłam się.
To, co powiedział było urocze.
Po chwili w kuchni zjawił się Vincent. Spojrzał na mnie i Adriena, ale nic nie powiedział. Zaczął robić kolację dla Lissy, Anji, siebie, Adriena i mnie. Eugenia miała tego dnia wolne. Dlatego mój brat gotował.
Jedliśmy kolację z Adrienem, gdy dostałam smsa.
🧊Vince🧊: Jak zjesz, zapraszam do mojego gabinetu. Bez dyskusji.
Ja: Jasne Vincusiu.
🧊Vince🧊: Hailie.
Ja: Przepraszam.
Skończyłam jeść i poszłam do gabinetu brata.
Zapukałam do drzwi. Po kilku sekundach czekania weszłam do środka.
-Usiądź droga Hailie.
Posłusznie podeszłam do fotela na przeciw mojego braciszka.
-O czym chciałeś pogadać?
-Moi ludzie widzieli, jak kupujesz test ciążowy w aptece.
Zamarłam.
-Vince, ale ja nie jestem w ciąży. Wynik wyszedł negatywny.
-Dobrze to słyszeć. Ale czemu nie powiedziałaś mi, że sypiasz z Adrienem?
-Bo zwyczajnie bałam się twojej reakcji. Ciebie.
Spojrzał na mnie, a w jego oczach widziałam lekką nutę bólu. Zabolało mnie w sercu.
Bez słowa wstałam i przytuliłam się do brata. Mimowolnie zaczęłam płakać. Od razu poczułam, jak oddaje uścisk.
Tak oto zaczęłam mniej bać się mojego najstarszego brata...
______________________________________
Hej misiaczki.
Jeszcze raz zapraszam was na wattpada olixe23. Jestem bardzo dumna z patronatu i mam nadzieję, że jego książka się wybije.
CZYTASZ
Hailie Monet x Adrien Santan
AdventureAdrien Santan "porywa" Hailie i zabiera ją do swojego samolotu. Podczas podróży błaga ją o wybaczenie za powiedzenie Vincentowi, że NIC ich nie łączy. Co się wydarzy? Czy Hailie zdoła wybaczyć Adrienowi? Przeczytajcie by się o tym przekonać.