Tiktok

3 0 0
                                    

POV. Kacper
Kiedy pożegnałem się z Piotrkiem poczułem smutek, nie wiem czemu, przecież to tylko chłopak, którego dopiero poznałem. Może porozmawiam z mamą, no dobra ale to jutro, bo w sumie jestem już zmęczony. Ruszyłem się ze swojego pokoju i zrobiłem wieczorną rutynę, położyłem się na łóżku i postanowiłem, że zainstaluje tik toka, a że nie chciało mi się jeszcze spać to zrobiłem to teraz. Po niecałych dwóch minutach aplikacja była już zainstalowana, założyłem konto i nagrałem pierwszego tik toka, a potem poszedłem spać.

*skip time rano*
Gdy wstałam rano była 06:45 wziąłem telefon, a tam pojawiło mi się mnóstwo powiadomień z tik toka. Kiedy wszedłem na swoje konto miałem już 5k obserwujących a pod filmikiem 16k polubień i masę komentarzy kiedy następny Tik Tok. Ucieszyłem się, ponieważ to dość duża liczba osób i to w jedną noc. Odłożyłem telefon i poszedłem się ogarnąć była 07:25, więc zapakowałem jeszcze drugie śniadanie, ubrałem buty i poszedłem do szkoły.
Na przerwie podeszła do mnie moja koleżanka Ania.
A- Hej Kacper.
K- No hejka, co tam?
A- A dobrze słuchaj widziałam jak się rozwinął twój profil na tik toku.
K- No mam około 6k obserwujących i co?
A- myślę że mógłbyś założyć instagrama, oczywiście cię nie zmuszam, ale miałabyś szanse na popularność.
K- No, nie wiem.
A- tak jak już mówiłam nie zmuszam i zobacz sobie tik toka, bo już nie masz 6k obserwujących tylko 20k
K- Coo naprawdę?
A- No tak, sam sprawdź.
Tak jak powiedziała mi moja przyjaciółka sprawdziłem tiktoka. I nie umiałem w to wierzyć miałem nieco ponad 25k obserwujących. A ostatnią osobą, która mnie zaobserwowała był Charaziński. Chłopak ze zdjęcia profilowego kojarzy mi się z tym, którego wczoraj poznałam, ale niestety nie nagrał żadnego filmiku, więc nie wiem czy to na pewno on. Postanowiłem, że do niego napiszę.

SUPER LIKE [Jasper x Charazinski] - ZAWIESZONA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz