Chapter Two

52 6 0
                                    


𝐖𝐲𝐦𝐚𝐜𝐤'𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐥𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫. 𝐖𝐲𝐦𝐚𝐜𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐟𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐍𝐞𝐢𝐥 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐨𝐧𝐠. 𝐇𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐝𝐮𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞𝐝, 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐞?


The foxes jerked slightly at that and turned to him in surprise.


Abby continued before they could take and Neil was grateful.


𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐠𝐧𝐢𝐳𝐞 𝐡𝐢𝐦, 𝐛𝐮𝐭 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐡𝐞'𝐝 𝐦𝐞𝐭 𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨.


Kevin looked at him and smiled softly.


𝐍𝐞𝐢𝐥'𝐬 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧'𝐬 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐨𝐟 𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝, 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝. 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐨𝐟 𝐍𝐞𝐢𝐥 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥. 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐍𝐞𝐢𝐥 𝐡𝐚𝐝 𝐚𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐈𝐟 𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐝, 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧, 𝐡𝐞'𝐝 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐮𝐬𝐩𝐢𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬. 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐨𝐫 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐟𝐮𝐧𝐧𝐲, 𝐍𝐞𝐢𝐥 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐩𝐥𝐢𝐭.


He saw Andrew looking at him from his right side.


"𝐖𝐞𝐥𝐥?" 𝐖𝐲𝐦𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. 𝐒𝐮𝐫𝐯𝐢𝐯𝐚𝐥 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐢𝐧𝐜𝐭𝐬 𝐰𝐚𝐫𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐰𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚𝐧 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐝𝐞𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐚𝐧𝐢𝐜. "𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫," 𝐍𝐞𝐢𝐥 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲.


Renee turned an understanding eye towards him.


Understanding, not sympathy.


"𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐨𝐫?" 𝐖𝐲𝐦𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. "𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐥𝐞𝐠𝐚𝐥, 𝐚𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮? 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐧𝐢𝐧𝐞𝐭𝐞𝐞𝐧." 𝐍𝐞𝐢𝐥 𝐰𝐚𝐬 𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐞𝐧, 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐝𝐢𝐜𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐝 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Foxes Read The BooksWhere stories live. Discover now