《16》

25 0 0
                                    

Már itt vagyok az ajtó előtt de nem merek kopogni. Hogy miért vagyok itt? Én sem tudom de most valahogyan megbízom jungkookban.
Lassan megnyomom a csengőt és egy szenpillantás alatt ki is nyílt az ajtó.

-Szia szépség-mondta jungkook és közelebb jött egy kicsit -gyere be -majd gyorsan egy szájra puszi kíséretében  be mentünk a házba.

Ez a ház hatalmas volt benne egy nagy nappali neg egy konyha,a konyhában volt egy étkező asztal is meg persze a hűtő,volt egy lépcső az emelet felé de azt majd később nézem meg.

-Tetszik?-kérdezi jungkook nekem háttal álva és szorosan magához ölel.

-Igen,hatalmas ez a ház-mondom és hátra fordultam,csak arra nem számítottam hogy jungkook nagyon de nagyon közel van hozzám.

-kérsz valamit kicsim?-mondta de.....az ajkairól nem tudtam le venni a szememet.
Arra figyeltem fel hogy már az ajkaimra tapadt,jól csókol....oké megvan kinek adom magam.

A csókunkból az lett a vége hogy,jungkook fel vett az ölébe és az emelett felé tartott velem. Majd egy kézzel kinyitott a kilincset és be mentünk a szobájába,aztán jungkook ledobott az ágyra és felém magasodott.

-Kicsim én le szeretnék veled feküdni-mondott ennyit ,ami nekem eléggé is volt azonnal az ajkai után kaptam. Most nem fogok meghátrálni,most nem.

Kook elkezdte le venni a ruhámat,de közben nem vált el tőlem,amikor a pólókat le vette majd a nadrágot is aztán eldontott az ágyon majd ő is le vette a felsőjét meg a nadrágját is. Én meg nyitot szemmel meg nyitott szájjal néztem az izmos testét.

-Csukd be a szád mielőtt más kerül oda-mondta kook kuncogvq,de persze én nem szórakoztam ilyen jól rajta

-Fejezd be-csak ennyit mondtam és az ajkai után kaptam,nem tudon miért de a kezemet végig vezettem meztelen testén majd amikor az Alsópáhok értem éreztem hogy nincsen nyugalmi állapotban,többsem kellet azonnal be nyúltam alsohába.

-Hahhh-mondta kook a csókolnkba,én meg elkeztem mozgatni a kezemet rajta. Meg kell mondja hogy nem kicsi,hogyan fog ez belém férni? Mintha ezt kook meghallota volna úgy vált el tőlem.

-Kook?-egy kicsit félek mit fog reagálni, de a kezemet semmi áron nem venném el onnan.

-Igen kicsim....mond nyugodtan -és itt van végem megöl a cukiságával.

-Szerintem készen állok rá-a végére lehajtottam a fejem,mert úgy éreztem hogy olyan vörös vagyok mint egy paradicsom.

Kook viszont megfogta az államot,de nem mondott semmit,csak fel emelte e fejemet és megcsókolt,a csók közben az ölébe húzott és egy kicsit feljebb emelte a hatsomat. Majd egyik ujját éreztem még a bejáratomnál. Aztán elvette onnan a kezét és az ágyra fektetett le majd elvált tőlem de a szája helyet az ujjai kerültek a számba. Amég én az ujjait úgymond szoptam addig ő a farkamra tért át,nem tudom hogy az alsó mikor és hogyan de le került rólam. Amikor úgy érezte hogy jó nyálasok az ujjai ki vette őket a számból.

-Ha fáj abba hagyom-mondta és megcsokolt,közben éreztem hogy az egyik ujját be nyomta ami nem fájt csak kellemetlen volt nekem,egy kicsit később jött a másik ujja is,de ez fár fájt ezért nem tudtam megálni hogy ne adják hangot neki.

-Kook-kezdetem be könnyeni-Fájhh-mondtam és az első könnycsepp le is gurult az arcomról

-Mindjárt jobb lesz ígérem-ahogyan ezt mondta,megnyugtqto volt a hangja,mikor már megszoktam az ujját jött a harmadik ujja ami....hát...kurvára fájt

-FÁJ-orditottam persze kook rögtön az ajkamra tapadt így eltompitva az orditásomat egy kicsit

-Tudom hogy fáj angyalom,de csak jól szeretnék neked.....rendben?-kérdezte én meg csak dolintottam egyet majd ki húzta ujjait belőlem,majd magát illesztette oda és kezte be nyomni magát

-Gyönyörű vagy -nyomott egy kicsit- és szép is vagy -még egy nyomás -meg cuki -és az utolsó- ügyes vagy kicsim megcsináltad-a végére megcsókolt


Bocsánat hogy itt hagyom abba de ezüst egy előre lépés volt nálam. Köszönöm hogy elolvastad/olvasod

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

instagram (jikook)Where stories live. Discover now