Soulmates 🫂

597 33 8
                                    


...Welcome to my new one shot ...

Chalo Shuru karain ....

Mustafa closed the door gently behind him, his heart racing as he followed Sharjeena into the bedroom. She turned, giving him a look filled with frustration.

"Kyun nahi gayi tum apne parents ke sath?" he asked

"Bas kar do, Mustafa. Maine kaha na, nahi jaongi main," she replied, her voice firm but wavering.

"Kyun mere liye apni life barbad kar rahi ho tum? Acha bhala moka tha... Maine kaha tha, jab kisike laayak ban jaunga, wapas lay aaonga tumhe...."

"Or maine bhi kaha tha, mujhe kuch nahi chahiye, samjhe tum? Mujhe bas tumhare sath rehna hai and that's enough " she shot back...

"Band karo yeh filmi baatein Kyun Tum mujhe zaleel karwa rahi ho. Tumhari zid ki wajah se main zaleel ho raha hoon tumhare parents ky samne.. tumhare parents sahi Keh rahe hain yeh jagha tumhare rehne ky kabil nahi" he said, his tone sharp with anger....

Sharjeena felt a pang in her heart, tears streaming down her cheeks. "Meri baatein tumhe filmi lag Rahi Hain seriously mustafa🥲 ..Meri wajah se tumhe ek baar baatein sunni par gayi, to tum mujhe jata rahe ho... Maine to kabhi nahi jaatya, ky tumhari wajah se mujhe tumhari ammi se baatein sunne ko milti hain..."

"Sach bol do na, ky tum mere sath rehna hi nahi chahty? Tang agaye ho mujhse hain" She pressed.

"Aisa kuch nahi hai. Main bas tumhe khush dekhna chahta hoon," he replied, though his voice softened...

"Main khush hoon, Mustafa! Main buhat khush hoon.main Kaise tumhe iss Baat ka yaqeen dilao? Maine har tareeqa azma liya, par tumhe samajh hi nahi aata."

Mustafa felt guilt wash over him. He never intended to make her cry.

"Mujhe Sach mein lagne Laga hai ky Tum mujhse tang agaye ho or aaogy bhi kaise nahi tumhari life mein zabardasti Jo agai hoon " she say with cracking voice ..

"Pagal ho gayi ho? Kya boli ja Rahi ho... Tum achy Sy janti ho ky main mohabbat karta hoon Tum Sy" he replied, but there was concern in his voice...

"Haan sab kuch Tum hi bol sakty ho na main kuch nahi ..itni hi mohabbat karty ho to kyu mujhe khudse dor bhejna chahty ho ... mohabbat karty ho to bharosa Karna bhi seekho tumhe Meri har baat filmi or har action acting lagta hai..iska matlab to yehi hai na ky Tum mujhe apni Zindagi Sy bahir nikal Dena Chahty ho ..." she said it loud ..

"Tum Sach mein Pagal hogai ho .." Mustafa said holding his head..

"Haan Pagal hogai hoon ..tumhari baaton Sy mujhe aisa hi lagta hai ky Tum mujhe khudse dor Karna Chahty ho ... Tumhara inferiority complex humare darmiyan misunderstandings create kar raha hai. Main janti hoon, tumhari family ne tumhare sath acha nahi kiya...issi wajha Sy Tum kissi par bhi bharosa nahi kar pa rahe Par main kisi nahi hoon Mustafa, main Sharjeena hoon, tumhari biwi. Tumhari shareeq e hayat ..tumhari dost..tumhari Humsafar .. Humare darmiyan jo rishta hai na woh kai rishton se barhkar hai. Apni insecurities ki wajah se Tum humare iss rishtay ko barbad nahi kar sakte, samjhe? Nahi kar sakty "

Mustafa felt a reality check hit him hard. She was right ... because of his insecurities he is hurting her emotions he knows she is his strength Without her, he would struggle to stand....

"Agar tumne aik baar aur kaha na ky main khush nahi or mujhe Yahan Sy chaly Jana chahye , to main sach mein chali jaongi .. tumhari kasam ..Aur yaad rakhna phir wapis bhi nahi aaongi" she said standing up

Just as she turned to leave, Mustafa reached out, holding her hand tightly...

"Chodo Mera hath "
She jerk his hand and leave the room ...

musjeena land Where stories live. Discover now