Το πλήθος γύρω από τη σκηνή είναι ακόμα γεμάτο ενθουσιασμό από το πάρτι, αλλά κάτι αλλάζει όταν ο Angel Dust ανεβαίνει. Το χαμόγελό του, συνήθως αβίαστο και παιχνιδιάρικο, φαίνεται τώρα λίγο πιο βαρύ. Σφίγγει το μικρόφωνο και παίρνει μια βαθιά ανάσα. Κάτω, οι φίλοι του παρακολουθούν με αγωνία.
"Τι στο καλό πάει να κάνει; Αυτό... δεν μοιάζει με τον Angel." Η Vagie σφίγγει το χέρι της αγαπημένης της. Η Charlie αν και πικραμένη το ανταπέδωσε...
"Μην μου πεις πως θα κάνει καμιά τρέλα τώρα Ηλίθιο πορνιδιο! Θα σου δώσω μια ρε--." Η cherri bomb έχει σκίσει το φόρεμα της από τα νεύρα.
"Τον έχω δει έτσι πριν. Κάτι πάει πολύ στραβά... Δεν έπρεπε να έρθει εδώ."
"Ξέρετε, όλοι εδώ έχουμε κάτι κοινό. Τον... Valentino. Μας έμαθε πώς να παίζουμε αυτό το παιχνίδι. Πώς να 'επιβιώνουμε'..."
Από κάτω, οι φίλοι του αρχίζουν να ανταλλάσσουν βλέμματα πανικού.
"Γαμώτο... δεν μου αρέσει αυτό. Τι πάει να πει 'επιβιώνουμε';" συνεχίζει η Charlie.
"Ο Angel πάντα ήταν λίγο δραματικός, αλλά αυτό ακούγεται σαν να ετοιμάζει κάτι... περίεργο."
Ο Angel Dust συνεχίζει απτόητος με μια ειρωνική λάμψη στα μάτια
"Του οφείλουμε πολλά, έτσι δεν είναι; Μας έμαθε να αντέχουμε, να ανεχόμαστε... Και πάνω απ' όλα, μας δίδαξε την αξία των... κλουβιών!"Το κοινό αρχίζει να μουρμουρίζει, ενώ οι φίλοι του ανταλλάσσουν πανικόβλητα βλέμματα.
"Ω Σκατα!!" Ο husk έριξε το κεφάλι του στο μπαρ.
"Ναι, καλά ακούσατε! Κλουβιά! Χρυσά κλουβιά, γεμάτα λάμψη και υποσχέσεις. Όμως στην πραγματικότητα; Ήμασταν όλοι... δέσμιοι του Val."
Ο vox σχεδόν έσπασε το ποτήρι ουίσκι του
"Αν συνεχίσει έτσι, θα μας βάλει σε μπελάδες... Πρέπει κάποιος να τον σταματήσει!"Ο Luca απλώς τον αγνόησε και χειροκρότησε.
"Αυτό το τραγούδι, Val... Είναι για σένα! Εκεί που βρίσκεσαι, ελπίζω να ακούς. Ήσουν καλός στο να μας κρατάς κάτω από το πέλμα σου, αλλά αυτή τη φορά... είμαι ελεύθερος! ΌΛΟΙ θα είμαστε!"
Από κάτω, ο Husk βρίζει σιγανά, ενώ η Charlie κάνει μια κίνηση να πάει προς τη σκηνή, αλλά η Vaggie την κρατάει.
"Δεν μπορεί να το κάνει αυτό!!"Η Cherri Bomb προσπάθησε να τον φτάσει,αλλά μάταια.
"Angel, γαμώτο, κάνε πίσω! Μην το κάνεις χειρότερο!"Το φως στη σκηνή χαμηλώνει απότομα, σαν να κλείνει ένα στόμα που αποφεύγει να φωνάξει. Η μουσική ξεκινά με έναν παλμό που χτυπά σαν καρδιά που χάνει το ρυθμό της. Ο Angel Dust είναι στο κέντρο, το βλέμμα του ατσαλένιο και καρφωμένο στο άπειρο. Το μικρόφωνο τρέμει στα χέρια του, γεμάτο τη δύναμη που δεν έχει ακόμη ξεχυθεί.
YOU ARE READING
Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)
Fanfiction+18 Ο προηγούμενος νταβατζής, Valentino,βρίσκεται ξαφνικά νεκρός μέσα στο στούντιο με αγγελικό μαχαίρι καρφωμένο στο λαιμό. Το πένθος και η χαρά μερικών δεν κράτησε, πολύ καθώς αναστατώνει ο ερχομός ενός καινούριου ονόματι Luca Vero Bla...