Tatuarz

4 1 0
                                    

Niby normalny dzień ,a jakiś inny . Wszystko dzieje sie nie tak jakbym chciała, moje włosy nie włosują makijaż nie makijażuje .wylałam mleko i do tego spóźniłam sie na spotkanie z klaudiii.
Naszczeście ona nie ma mi tego za złe bo to ona zwykle sie spóźnia. Nasza rozmowa składa sie głównie z obgadywania ludzi i do tego gadania o chłopakach. Klaudia zabujała sie w jakims marcelu .
__________
15:34
Siedziałam w domu gdy usłyszałam wibracje . Przyszło mi powiadomienie od instruktorki. Byłam na kursie tatuowania. Dzisiaj miałam wykonać kolejny tatuaż klijentowi. Zaczełam sie zbierać . Pomalowałam sie i ułożyłam włosy . Wyglądałam kompletnie inaczej niż rano. Naprawde teraz podobał mi sie mój wygląd.wyszłam z domu żeby zdążyć na 16:30 .w studiu zjawiłam sie 10 minut przed czasem. kasia- moja instruktorka opowiedziała mi o tatuażu który mam wykonać. Gdy przyszedł mój ,,klient" moje serca zabiło szybciej .był on tak śliczny , blondyn z kilkoma tatuażami pachniał morską bryzą , ubrany w szerokie SZARE dresy z over size t shirt . Wiedziałam że tak szybko nie wyjdzie mi z głowy i że zapamietam tą chwilę do końca mojego życia. Przedstawił sie jako olivier . Gdy podpisywał zgode na zrobienie tatuażu była to moja jedyna szansa aby zobaczyć jego nazwisko by później móc go stalkować.

-skończyłam!!- powiedziałam zadowolona.- jak sie podoba??
-JEST ŚWIETNY- odpowiedział mi przystojny chłopak.

Chciałam sie go jeszcze spytać o maści , ale on zaczą dialog jako pierwszy.

-podasz swojego ig?

nie wierze. Czy on na prawde sie spytał MNIE o ig??!

-jasnee. Liliannaxx - podałam moją nazwe chłopakowi a dosłownie po sekundzie przyszło mi powiadowienie
OLIWIER KAŁUŻNY ZAOBSERWOWAŁ CIE
-już -odpowiedział z uśmiechem na twarzy

Po podaniu mu maści i instrukcji do pielęgnacji wyszedł z salonu a ja wróciłam do siebie do domu. Po powrocie zrobiłam szybki prysznic i zabrałam sie za wkuwanie biologi na studia. Gdy odkładałam ksiązke mój telefon zaczął wibrować - dzwoniła moja przyjaciółka klaudia z którą przegadałam do północy . Gdy rozłączyłam sie i położyłam na łóżku ,byłam tak zmęczona że nawet nie wiem kiedy odleciałam .

______________________________
Pierwsza częsc troche nudna i krotka ale mam strasznie duzo nauki😓😓
Mam jutro sprawdzian z niemca a nic nie umiem bo uczylam sie na biologie...
mam nadzieje ze czyta sie wmiare dobrze i ze niezniecheciliscie sie
Srrr za blendy ale jak juz pisalam jestem chora psychicznie😓😓😓

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Her first love ~ kostekWhere stories live. Discover now