8'Maç

65 9 10
                                    

İyi akşamlar herkesee.
Ne güzel peş peşe bölümler atıyom ayoll.
Neyse hadi okuyun canolarr.













"Eee, artık kahvelerimizi içtiğimize göre, neymiş bende istiyeceğin yardım?"

Aha şimdi sıçtık. Ben onu yardım için değil, derdinin ne olduğunu anlamak için çağırmıştım. Doğruyu söylesem, yanlış anlar mıydı?

"Şeyy, o yardımı diyosun."

"Evet?"

Biraz durup gerçeği söyledim.

"Ya bak Arda. Niyetim asla kötü değil. Benim yardıma falan ihtiyacım yok. Arabada bir derdin olduğunu anlamıştım. O derdinin ne olduğunu öğrenmek için, seni buraya yardım amaçlı çağırdım. Hani dertler anlatılınca azalır ya. Onun gibi, gerçekten yanlış anlama."

Arda bana biraz yaklaştı.

Noluyo lan.

"Demek beni önemsiyorsun?"

Deyip sırıttı. Şimdi ben öyle bi' şey mi söyledim??

"Şeyy hani dedim ya, dertler anlatılınca azalır, onun için."

Başını aşağı eğip güldü.

"Anladım."

Sonra benden uzaklaşıp, ayağa kalktı.

"Yardıma" ihtiyacın yoksa, ben gidiyim."

Deyip güldü.

"Off Arda ya. İyi ki bi' kandırdık seni. Kandırdığıma pişman oldum ya."

"Tamam, tamam. Bu arada, yarın maç var. Gelicek misin?"

"Müsait olursam gelirim."

"Müsait olmasan da gelmek zorundasın, çünkü sen benim sahte sevgilimsin."

Deyip göz kırptı. Koluna yavaşca yumruk attım. Aptal ya.

"Ahhğğ! Acıdı."

Kolunu sıvazladı.

"Sus be ukala. Ayrıca yavaş vurdum abartma."

"Neyse ne."

Kapıya kadar ona eşlik ettim. Gidince ardından kapıyı kapattım. Kendi kendime sırıttım. Farkedip, yüzüme tokat geçirdim.

"Sırıtma Umay."

_________________________________________

İşten gelmiştim. Bu gün Arda beyin maçı vardı. Aslında gitmek istemezdim, yorgundum. Ama gitmesem, ukalanın dilinden kurtulamazdım. Şuan da ne giyiceğimi düşünüyordum. Aklıma ilk Real Madrid maçına gittiğimde giydiğim formayı giymek geldi. Ama onu da Ayla yılanı almıştı. Asla onu giymem.

Offf. Ne giyicem şimdi? Aslında sade t shirt, eşofman giyebilirdim ama, aklıma Arda'yı şaşırtacak bi' şey giymek geldi. Sırıttım, çok şaşıracaktım. Hemen evden çıkıp, alış veriş merkezine gittim.

_________________________________________

~Arda Güler'den.

Maç'a yarım saat kalmıştı. Hepimiz heyecanlıydık. Bu sefer Ancelotti beni ilk 11 yapmıştı hayret. Takım arkadaşlarımla soyunma odasındaydık. Modric abi bize motivasyon konuşması yapıyordu. Biraz sonra hepimiz dışarı çıktık.

"Hazır mısın Arda?"

Elini omzuma atmış Brahim'e baktım.

"Hazır gibiyim abi."

My Darling/Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin