Діана.
Тоді.
Мія вибігає в коридор, коли чує перші слова Найтана, що лунають у нашому будинку.
Я думаю, що в неї набагато кращий слух, адже почути ці три слова взагалі неможливо.
Вона захоплено плескає в долоні й спершу обіймає мене так, ніби ми найближчі люди одна одній на всій планеті.
— Привіт, я Мія.
— Я знаю, привіт, — відповідає брюнет.
Він із посмішкою спостерігає за тим, як вона міняється в лиці.
Я розповідала їй про Найтана. І я вже давно розповіла, що він їй сподобається набагато більше, ніж Леон.
Я не знаю, чому мій мозок вибухає, коли я знову згадую його.
Його обличчя й дотики просто так пролітають у моїй пам'яті протягом дня і ночі.
Буквально весь час.
— Це твоє волосся?
— Так.
Вони жартують, але я цього не розумію.
Вже за кілька хвилин розмови вони налаштовуються на одну хвилю й проштовхуються до моєї кімнати.
Обидва тіла розлягаються на моєму ліжку, яке, на щастя, я застелила з самого ранку.
— У мене були інші плани, — я складаю руки в боки й намагаюся прийняти грізний вигляд.
План провалився. Я посміхаюся.
Найтан Андуґо — неймовірний красень. Це та зовнішність щасливого плейбоя, яка висвітлює щось пристрасне й яскраве.
Не дарма дівчат тягне до нього.
Він із тих, хто не церемониться.
З тих, хто робить усе, що захоче.
Вчора він переглядав профіль Кіяри Берарді. Якоїсь миті я збиралася розізлитися й, можливо, навіть образитися на нього через те, що в його житті є ця білявка, яка всіх гнітить.
Але тоді я пригадала, що саме через неї він підійшов до мене, щоб заговорити.
Тільки тому, що я дівчина, я здогадалася, що Кіяра приревнувала, тому й підтримує цю гру. Вона продовжує проводити час із Леоном, не зважаючи на те, що Найтан ходить за нею, як хворий. Ніби вона його кисень чи щось таке.
Майже так само, як донедавна було зі мною та Леоном.
Я більше не дивлюся в його бік, навіть якщо впевнена, що він цього не побачить.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гріхи минулого
ChickLit№1 з циклу "Грішні". Він завжди володів мною. Як моїм серцем, так і тілом. І він знову тут. Знову прийшов у мій світ, який я закрила від нього. Він знову тут, щоб володіти мною. Щоб показати мені, що я належала йому завжди. І що належатиму й надалі...