Retardovaný tréning

10 2 1
                                    

Ešte pred tým, ako sa začal tréning, sme boli s Anakinom v telocvični a hrali VOLEJBAL s FIT LOPTOU. Presne tak, čítaš správne. Bolo to neskutočne retardované, pretože fit lopta lietala po celej telocvični.

✨ Na začiatku a počas tréningu a ku koncu tréningu ✨

Mali sme nástup. To znamená, že si sadneme na čiaru na kolená a chvíľu meditujeme. Sme otočení na fotku, kdeje že vraj otec moderného karate...idk.

Ako prvý si vždy sada sensei. Potom Júlia (alebo niekto iný, ale tentokrát to bola Júlia) hovorí nejaké slová po japonsky... To prvé je niečo ako 'seisam' alebo tak nejako, vtedy si my všetci ostatní sadáme. Potom povie 'mokso' alebo tak nejako, vtedy zatvoríme oči a meditujeme nejaké tie dve minúty. Potom povie nejaké ďalšie slovo, idk aké, vždy otvoríme oči. Potom by mala povedať niečo ako 'šoumemirej' či čo (všetko píšem, tak jak počujem 😭), kedy sa máme pokloniť, ale ona povedala niečo úplne iné.

Všetci na ňu kukáme a snažíme sa nesmiať.

Potom sa sensei otočí na nás. Síce to urobil, ale kukol na Júliu zase s jedným zdvihnutým obočím 🤨, že čo sa to akože stalo, ale usmieval sa.

Dokončili sme nástup.

Na rozbehanie sme si dali naháňačky. Najprv naháňal Kubo a Marek - Juliin brat (ci pana ja viem jeho meno 🤯). A Marek furt na Anakina kričal na celú telocvičňu "Ančovičkaaa!" bo sa tak volá na Snape a Júlia nás má za kamarátov.

Anakin: "Ty čo furt hovoríš moje meno? Si do mňa zamilovaný alebo čo?"

A na mňa hovoril "Žirafa!" (čo ma zabolelo pri srdiečku, aj keď som si vedomá toho, že som celkom vysoká) alebo "Banán, poď sem!" Lebo som mala žlté tričko alebo "SpongeBob!"

Potom raz ma Kubo chytil, ale hraničilo to so sexuálnym obťažovaním, keďže sa takmer dotkol mojich ✨b00bs✨.

Ďalšia dvojica, ktorá naháňala sa skladala z Adama a jednej týpky (netuším jej meno... Asi Kaja?). No tak to som rovno odišla do rohu telocvične, prežehnala sa a začala sa modliť ku všetkým svätým, aby ma ochránili.

Po chvíli som sa dostala do situácie kde sme boli asi traja pri sebe a oproti nám Adam.

Nebolo úniku.

Preto sme sa rozutekali na všetky strany, ale Adam sa rozhodol, že ja budem preňho ľahká korisť, tak sa rozbehol ku mne.

Reálne som vtedy len zastala v rohu a znovu som zopäla ruky v nemej prosbe o milosť.

Zjavne boli moje prosby vyslišané, pretože som zostala bez zranenia po Adamovom útoku.

Pred tým, ako išla naháňať tretia dvojica (sensei a Júlia 😰) sensei niekam odbehol. Marek vyliezol na rebrinu úplne hore.

Sensei sa vrátil, ale medzitým odišla Júlia.

Marek naznačil, aby bol sensei ticho. Sensei ho začal štekliť na chodidlách, aby zliezol. Marek vrieskal ako dievča. Doslovne.

~Počas precvičovania techník~

Anakin mi chce zjesť nohy.

To je všetko, čo k tomu poviem. Reálne mi chce zjesť nohy, ale ževraj nemá foot fetiš. Iba jej spolužiaci majú ževraj.

Sensei povedal Kubovi, aby mu ukázal jednu techniku... Idk jej meno, ale niečo ako 'Jamalgung' neviem, ja neviem nič, nič som nepočula, ale nejako takto.

Anakin: "Čalamáda?"

Ja: "Aká Čalamáda?"

Anakin: "No však sensei spomína dajaku Čalamádu, ne? By som si dala..."

Ja: *😭 zomieram od smiechu* "Ne... Žiadna Čalamáda... Nejaká technika."

Potom nás prišiel sensei pozrieť, či robíme dobre. Anakin sa dostal tam, kde som bola ja. (Inak my sme mali úplne rovnako, rovnako sme sa posúvali, ale potom raz alebo dvakrát Anie nebol, tá som sa dajako posunula dopredu)

Anakin: "Do boha, to jak mám robiť??? Ja tomu nechápem."

Ja: *snažím sa jej to vysvetliť, ale nejde mi to*

Sensei: *povie mi, že to môžem začať skúsiť robiť plynulejšie*

Ja: *kukám naňho, že ehm robím to iba tretí deň :,)* "Fajn challenge..."

Sensei: *odíde ku druhým*

Anakin: "Ale to jaakkk???? Ma z toho bolia ruky aj mozog aj všetko."

Po chvíli sa podaktorí, medzi nimi aj Kubo, hádali so senseiom, že ho zhodia na zem, že to určite dokážu.

Kubo sa na senseia doslova zavesil, schmatol ho za ten čierny opasok, ktorý už nie je veľmi čierny, a sensei ho ťahal za sebou. Aj keď sa Kubo snažil, ako vládal, nedokázal premôcť senseia. Ale zato mu opasok stiahol až niekde pod zadok.

Sensei: *mu nejako znemožnil pohyb* "Čo ChCeŠ???" *Akosi sa vymanil z Kubovho zovretia, napravil si opasok, postavil sa nad Kuba ako nejaký Boh pomsty alebo ja neviem* "Ja som nezhoditeľný!"

Ja a Anakin: *snažíme sa smiať čo najtichšie, ako to ide*

✨Na konci tréningu✨

Mali sme nástup a Júlia sa takmer zase pomýlila v tom istom slove. Sensei na ňu pozrel so zdvihnutým obočím 🤨.

Po tréningu cestou na električku/bus ✨✨✨

Ja a Anakin: *na celú ulicu* "Laaast Christmas, I gave you my heaart, but the vety next say, you give už awayy... Thiiis yeeaar..." *Atď* *pritom sme sa smiali ako retardi*

Potom sme si zaspievali trošku aj All I want for Christmas is you.

Ja: *keď dospievame* "Normálne si môžme založiť kapelu."

Bože, toto už nie je len short story 💀 nie, toto je už full kapitola s takmer 900 slovami 💀 ... Acoustic som... No nič, stáva sa...

Vtipné ale aj retardované poviedky 2Where stories live. Discover now