Uzuuunnn zaman sonra herkese tekrardan merhaba aşklarım❤️❤️ Bu kadar bekletmek istemezdim ama sebeplerimi panomda bahsettim oraya gidip bakabilirsiniz.
İyi okumalarrr.
...
Ben tek çocuktum. Evin tek kızı ve çocuğu. Küçükken keşke bir kardeşim olsa da beraber evcilik oynasak, dışarıya çıkıp bir sürü oyunlar oynasak derdim. Hep canım sıkılırdı. Ama şimdi düşünüyorum da... İyi ki bir kardeşim yok. Annem, babam öldükten sonra bana bakamayacağı korkusuyla üst komşumuza bırakıp markete gideceğini ve hemen geleceğini söylemiş. Sonrasında bir daha da hiç dönmemiş. Ben tabi çok küçüktüm, 2 yaşındaydım ve o sıra anlamıyordum olan bitenleri. Eğer bir kardeşim olmuş olsaydım küçük yaşta da ona sahip çıkamazdım...
Üst komşumuz olan kadın haliyle ilk başta polise gitmiş. Ama bir sonuç bulunamayınca polisler tarafından kız yetiştirme yurduna bırakılmışım. Evet, kısa ve öz olan hayatım bundan ibaretti benim.
Şimdi ise karnımda kızımı taşıyordum. Ve hamile olduğumu öğrendim ilk andan itibaren kendime verdiğim tek söz; asla anneme benzemeyecektim.
Dün bebeğimizin cinsiyetini öğrendikten sonra eve dönüp yakınlarımızla güzel vakitler geçirdik. Tabi benim sık sık değişik şeyler aşermem yüzünden Bora bir türlü oturamıyordu. Sarp'ı da yanına çekip ne istiyorsam alıp getiriyorlardı. Tabi Sarp bu yüzden gün boyu bana öldürücü bakışlar attığını da unutmayalım. En son Duman mamasını yerken benimde kedi maması aşerdiğimi, bunu Bora'ya söylediğim de ise ciddi olup olmadığımı sorgulamıştı. Evet,ciddiydim. Ama bu hamilelik o kadar tuhaf birşeymiş ki saçma sapan şeyler bile çekiyordu canım...
...
Ben, Çiçek ve Lara alışveriş merkezine gitmek için hazırlanıyoduk. Aslında Ada'yı da çağırma planımız vardı ama Ada ve Murat evlilik hazırlıklarına başladıkları için gelinlik bakmaya gideceklerini söylediler. Biz de bu yüzden üçümüz çıkmaya karar verdik.Uzun, rahat bir elbise bulmak için dolabımın kapağını açtım fakat hayal kırıklığı ile kapatmam bir oldu. Aldığım kilolardan dolayı dolaptaki hiçbir kıyafet üzerime olmuyordu.
"Ağlama krizlerine girsem haksız mıyım şuan? Hiç kıyafetim yok şaka gibi." Ağlamaklı sesle söylediğim şeye Lara ve Çiçek bıyık altından gülmüştü.
"Bebeğim, giy işte bunu bak rahat hemde. Bugün alışveriş yaparken hatırlat da alalım sana da kıyafet."
Çiçek elinde bir elbise tutup gösterdiğin de mecburiyetten alıp üzerime geçirdim. Lara ve Çiçek üstü giyinik olarak geldikleri için makyajlarını yapıyorlardı. Ben elbiseyi giyerken yatağımın üzerindeki telefon titremesiyle elime aldım. Arayan kocamdı.
Söylemesi bile güzel...
"Dünyalar güzeli kızımın dünyalar güzeli annesi ne yapıyormuş?"
Allahım ne sevap işledim de kulaklarım böyle güzel cümleler işitiyor yarabbim. Zaten yeteri kadar duygusalım bu adam daha çok ağlatacak beni.
"Bak sen her böyle şeyler söylediğin de kızın da hissedip şumarıyo. Tekme atıyor" telefon arkasından kocaman bir kahkaha sesi gelmesiyle bende güldüm.
"Bir an önce gelse keşke. O kadar heyecanlıyım ki baba olacağım için." Evet, yavaştan gözler dolmaya başladı.
"Sus Bora ağlatma ya, daha yeni sürdüm maskarayı."
"Ne sürdün ne sürdün?"
"Maskara aşkım, maskara. Kirpiklere sürülüyor ya hani." Bıkkın bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER (+18)
Romance+18 unsurlar içerir. "Dur , iş yerinde olmaz lütfen." Ellerini saçlarım da gezdirip gülümsedi. "Ben nerede ve ne zaman istersem o zaman olur küçük sekreterim." Diyip dudaklarıma daha çok yapıştı. Burası gerçekten yeri değildi. Hemde hiç... Ama ona d...