פרק 5

52 5 1
                                    

~~~

הארי החנה את מכוניתו בחניה, תופס את השקית מהמאפייה שנח במושב הנוסע לפני שיצא מהמכונית.  הוא חצה את הכביש לביתו של לואי, דופק בדלת חרישית.

הוא שמע דשדוש מבפנים, ואז הדלת נפתחה.  ג'וף חייך אליו חיוך קטן, למרות שהארי יכול היה לראות שהוא מוטרד ממשהו.  "היי הארי."

"היי, אה.. יש לי כמה ממתקים בשבילכם, מהמאפייה."  הארי חייך אליו והרים את שקית המאפייה.  ג'וף חייך מעט יותר רחב, "אה, תודה. כנס."

הארי נכנס והלך אחריו למטבח, מה שהוא לא ציפה זה לראות את לואי יושב ליד שולחן המטבח עם שקית קרח על העין, ליאם כורע לידו ומשפשף את גבו.

"לו, דבר איתי. בבקשה. אתה יודע שאתה יכול להגיד לי הכל."  הוא שמע את ליאם אומר בשקט, לואי הניד בראשו והסתובב מעט במושבו כדי להתרחק מליאם.  ליאם המשיך לשפשף את גבו ונשך את שפתו התחתונה, מחייך להארי חיוך קטן, "היי הארי."

לואי קפא על האזכור של הארי, הוא הרים לאט את מבטו וראה את הארי נותן בו מבט עצוב ומודאג כשהושיט לג'וף את שקית המאפייה.

"היי לואי."  אמר הארי בשקט, שם לב שהחזה של לואי התחיל להתרומם שניות לאחר שדיבר איתו.  עד מהרה מצא את עצמו לואי מתרומם ממקומו בעודו זורק את שקית הקרח על השולחן, רץ החוצה מהמטבח ועולה לחדרו.

שלושתם הביטו אחריו, ליאם נעמד על רגליו, "אני אלך לדבר איתו".  אמר ומיהר לעלות במדרגות אחרי אחיו.

הארי פנה לג'וף, שנאנח בעצב.  "קיבלנו טלפון מבית הספר לבוא לקחת אותו, מצאנו אותו עם חבורה על הלחי מתחת לעין. אמרו לנו שכמה ילדים נתפסו אליו, ואחד נתן לו אגרוף בפניו".

"למה?"

"כי הוא שונה.  זה לא סיבה להכות מישהו, אבל הילדים בבית הספר שלו פשוט מרושעים.  אמרנו לו שאנחנו רוצים להעביר אותו לבית ספר אחר אבל הוא התעקש שהוא לא רוצה".

הארי העביר את אצבעותיו בשערו.  "אפשר לשאול אותך שאלה?"

"קדימה"

"למה - למה הוא אילם?"

ג'וף בהה קדימה כמה שניות לפני שהפנה את מבטו להארי.  "קרה משהו כשהיה בן אחת עשרה, וזה גרם לו לא לרצות לדבר."

הארי הנהן, אם ג'וף לא רצה להגיד אז הוא לא היה צריך, אבל זה בדיוק מה שליאם אמר לו, והוא רק רצה לדעת יותר, הוא היה סקרן.  "מה קרה?"

ג'ף ליטף מעט את זיפיו, "אני מצטער אבל זה תלוי בלואי אם להגיד לך."

הארי הנהן, "כן, אני - אני מבין. אני פשוט - אני סקרן. ומודאג."

"כולנו. כל מה שאני יכול לומר הוא, שאני אסיר תודה שאתה מוכן להיות חלק מחייו של לואי, זה שינוי שהוא היה צריך."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

open up to me // מתורגםWhere stories live. Discover now