Medyadaki: bts ve Min young
Şarkı: bts dope dance pratice
Merhaba ben min young 18 yaşındayım benim bir zengin ailem var ama beni yetimhaneden almışlar biyolojik ailemi merak ediyorum şimdiki ailem bana iyi davranıyorlar fazla işleri olduğu için benim fazla ilgilenmiyorlar zengin olmak güzel değil sevgi ve ilgi olmadığı için ben çok mutsuzum karşıma beni mutlu edebilecek biri çıksa ne güzel olurdu. Neyse ben şimdi işe gitmem gerekli zengin olabilirim ama ben zengin olduğum için bana sahte arkadaşlıklar geliyorlar benim zenginliğimi değilde beni benliğimi seven birini ve gerçek arkadaş istiyorum o yüzden bende normal insan gibi giyinip big hit şirketine gittim. Bu şirket amcamın tabi üvey amcamın o bana çok ilgi gösterir üvey olsada öz amcam gibi ben onu öz amcam gibi seviyorum şirkete girdim ve amcamın odasının kapısını çaldım. Gel sesi duyunca kapıyı açtım.
- Amca: Ah min Young hoş geldin.
-Min young:Hoş buldum amca tamam mı iş oldu mu?
- Amca :Evet oldu sen şimdi sen bts grubun makyajlarını yapacaksın şimdi gel seni o grubun yanına götüreyim.
- Min young :Tamam gidelim.Amcam beni bir yere götürdü burası sanırım o grubumn olduğu yer müzik sesleri geliyordu kapı biraz açıktı baktım çok güzel dans ediyorlardı. Müzikte çok güzeldi( (medyadaki şarkı) ben ve amcam danslarını bitirmelerini bekledik dansları bitince içeri girdik amcam beni tanıştırdı amcamla anlaştık kimse amcam olduğunu bilmiyecekti o yüzden söylemedi.
Amca:Merhaba çoçuk bu ming Young sizin makyajsınız.
- Bts: merhaba biz bts Memnun olduk.
- Min young: bende memnun oldum.
- Amca: Hadi siz kaynaşın ve Minyoung 'u gezdirin benim işim var benim. Gitmem gerek tamam mı?
-Hepimiz: Tamam.
-Min young biraz kendini tanıtımısın?
- Tabi ben Park min young 18 yaşındayım okuyorum bu kadar.
- Ben rap monster, jimin , v, j Hope, jin hyung, suga, jungkook oda seninle aynı yasta.
Sen kendini az tanıttın ailenden bahsedermisin?Şimdi ben napayım ne diyecem şimdi onlara büyük belaya bulaştı min young....
Merhaba arkadaşlar bu 2. Kitabım oldu umarım beğenirsiniz lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin beğenmedim dileğiyle..