Youngmin'in Anlatımından;
Hatırlatma ;
Bak ben babanla tartıştım .
-Neden ne dedi sana .
-Yine aynı konu senin bu isten çıkmak ilgili konuştu eger yapmassam seni zorla alıp yurt dışına gönderecegini ve benimle görüştürmecegini söyledi .
-Yani seni tehdit etti öz kardesin bide ve benle tehdit etti bu yüzden sende bu haldesin demi ?
Evet anlamından kafa salladı inanamıyordum babamın böyle yaptıgına bu adamın derdi neydi .
-Aklım almıyor ....hayır inanmıyorum nasıl
Yapar cıldırmak üzereyim amca .-Tamam sakin ol..
-Amcamı ?
Amcamın sözünü kapıdaki kisinin sözü böldü başımı kapıya çevirdiğimde orada Jungkook duruyordu . Ağızımdan onun adı cıkmıstı .
-Jungkook .......
-Neler oluyor burada?
Gözleri bir bana bir amcama bakıyordu .Gözlerinin içinde öfke , üzgün karışık bakıyordu .Amcama baktığımda oda benim gibi şaşkınca bakıyordu .
-İnanmıyorum size bene, bize hepimize yalan söylediniz.
Diyerek sinirle çekip gitti bende peşinden koştum. Kolidor da koşarak ona bağırıyordum . Ama hiç durmuyordu daha hızlı gidiyordu .Pratik odasına geldiğinde ona yetişmistim kolundan tutum .
-Bak Jungkook herşeyi yanlış anladın .
-Neyi yanlış anladım.Söylesene bana bize herkese yalan söyledin neyi yanlış anladım.
-Jungkook .
Bu sefer dişlerinin arasında sinirli şekilde konuşmaya başladı .
-Benim hislerimi hiçe saydın ben sana seni sevdiğimi söyledim ama sen naptın benim hislerimi çöpe attın .
Bu söyledikleri kalbime bıcak saplarken konuşamıyordum .Hayır anlamda gözlerim dolu şekilde kafamı sallamıştım.
-Bana o dolu gözlerle bakmakendini acındırma aslında sana aşık olmalıydım Biliyor musun beni haklı çıkardın .İlk günde sende bir şey olduğunu anladım ama aptal gibi sana aşık oldum Hislerimi anlattım meğersem yanlış yapmışım bu bügün anladım .
Konuşmasından sonra zar zor da olsa konuşzmaya başladım .Sesim kısık ve aciz cıkmıştı .
-Bak dinle .
-NEYİ DİNLİCEM SÖYLESENE BANA NEYİ ...?
Bu bagırmasının ardından irkilmiştim . Oda boştu bu onun seesinin daha cok yankılanmasını sağlıyordu .Tam konuşacakken aynı bagırması ile devam etti.
-SEN VE SENİN YALANLARIN MI?
Diyerek bana baktı konuşamıyordum onun bana öyle bakışı canımı yakıyordu. Sonra çekip gitti bana inanmadı güvenmedi yine tekrar biri bana güvenmeden ,inanamadı ve iğrençmisim gibi bana bakıp bırakıp gitti .Dayanamıyordum yere çöküp sırtımı duvara yasladım dizlerimi kendime cektim kollarımı dizlerime koyup başımıda koydum onun yanında zor tutuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım .
**************************
Kaç saatir yerdeydim bilmiyorum tanıdık melodi sesi boş odayı doldurdu zar zor olsada başımı yasladıgım dizlerimden kaldırarak telefonumu elime aldım .Arayan kişiye baktıgımda annem olduğunu gördüm .
Telefonu açtım boguk sesimi düzelterek konuşmaya basladım .