× 41 ×

410 31 5
                                    

Sangele se scurgea usor pe picioarele mele , intinzandu se acum pe podea. La fel cum minutele mele se scurgeau , transformandu se in ore de suferinta , ore in care stau in genunchi uitandu ma in gol. Am intors usor capul deja ametita din cauza alcoolului. Primul lucru pe care l am vazut a fost o papusa asezata pe biroul meu. Papusa mea preferata de cand eram mica. M am ridicat usor , sj durerea provocata de taieturi mi a ajuns pana in ceafa , urland de durere. Genunchi mei erau o hartie odata alba , acum patata de o vopsea rosie , hartia deja devenind rosiatica si crapata. M am apropiat cu pasi grei de papusa , luand o in mana. Un ras din ura m a apucat , asezandu ma cu ea pe pat.

- Vezi , vezi ce inseamna sa fi indragostit? Indragostit de baiatul necuvenit , de baiatul care acum pe altcineva. Si din totdeauna a avut. Din totdeauna!

Am tipat si alte lacrimi au ajuns in capatul gurii , stergandu le si un gust sarat scurgandu se pe buzele mele.

- Sa nu te indragostesti niciodata! Uite , vezi cum am ajuns eu?

Ma uit in ochii ei si tot ce vedeam era bucurie , eu de ce nu sunt asa? De ce nu sunt si eu o papusa? Una din jucarie , nu una reala asa cum sunt eu , manipulata de toti. Din cauza betiei probabil , am vazut un ranjet in capatul gurii ei.

- Hei! Pana si tu esti fericita de starea in care sunt eu acum?

Spun facand o fata de catelus suparat care n a primit ceea ce vroia. Am aruncat o usor pe pat , asteptand sa si ceara scuze , intorcandu ma cu spatele la ea.

Skype ×H.S×Where stories live. Discover now