Odomkne dvere útulneho bytu na 34 ulici v Manhattane a hneď ich zamkne. Má pocit akoby ju sledoval.
,,Lil?" Počuje upokojujúci hlas brata TIa z obývačky.
,,Ahoj TI." Uvoľní sa. Vyzuje si topánky a hodí si ich do izby spolu s katanou.
,,Čo bolo v práci?" Usmial sa keď vošla do obývačky a hodila sa na gauč.,,Potrebujem masáž chodidiel. Prosím." Usmiala sa naňho a on si k nej prisadol.
Jej nohy si položil na svoje stehná a začal masírovať, načo ona slasťou zapriadla.
,,Ale šéf mi dal práce aj na doma. A zajtra s ním mám niekam ísť. Na nejakú pracovnú večeru či čo." Zaklamala.
TI nevie, čo V skutočnosti robí. Inak by ju už z domu nepustil. A tiež aj vie že táto práca je dosť náročná. Sám ju pár rokov robil. Ale choroba mu v tom zabránila.
,,Bol tu Donovan. Vraj ak mu nezaplatíme nájom vyhodí nás." Vypustil z úst TI a Lilith vystrela zaklonenú hlavu.
,,Ako to? Platila som pred dvoma týždňami!" Zhrozí sa a zloží si nohy z brata.
,,To si platila elektrinu a plyn, Lil." Usmial sa.
,,Ach. Jasné. Tie šeky sa mi pletú. Je ich až nad hlavu." Vzdychla. Pravda. Aj peňazí má nad hlavu. Ale tie odkladá, ak by sa TIov stav zhoršil.
*klop, klop*
Ozvalo sa spoza dverí. Lilith sa dvihla a bežala pozrieť cez kukátko, komu šibe o desiatej večer.
Neuvidela nikoho iného ako Thea.
Otvorila dvere a zavrela ich za sebou.,,Čo tu chceš?" Sykla a hodila po ňom vražedný pohľad.
,,Priniesol som večeru." Usmeje sa Theo a zdvihne vrecko s jedlom.
,,Nič od teba nechcem, Theo." Zamračí sa.
,,Si rovnako nízka ako tú noc." Provokuje. ,,Ale teraz si silnejšia a niektorí sa ťa boja. Ale ja nie. Mám na teba väčšiu chuť ako tú noc. Pretože viem, že teraz by si sa bránila." Zaškeril sa a chytil jej svojimi veľkými rukami obidva boky a oprel ju o dvere jej bytu.
,,Prestaň!" Ticho skríkla a snažila sa ho odstrčiť. Veľmi sa jej to nepodarilo.
Tento chlap je jediný človek, ktorého sa bojí. Ktorého nenávidí najviac na svete.
,,Neurobím to, lebo viem, že to neskôr budeš používať proti mne." Silnejšie jej zovrel boky a ľavú ruku posunul na zadok. Ten jej stlačil a zdvihol ju.
Ona mu obkrútila nohy okolo pása a pritlačila sa na jeho prirodzenie za účelom ho rozptýliť.
,,Viem o čo ti ide Lilith." Pošepkal jej oproti perám a prisal sa na ne.
Dominantne.
A ona iba slabo oponovala. Chýbalo jej to. Tak veľmi, ale nie s ním.
Keď chcela niečo povedať tak sa jej jazykom ihneď dostal do úst a vládol. Nad jej jazykom a celým telom.
Zadok jej stlačil ešte viac a pritlačil si ju k sebe silnejšie.
Napätie v jeho nohaviciach rástlo a Lilith to cítila.
Položila mu ruky za krk a pravou mu zašla do vlasov a silno potiahla.
Dostala sa z opojenia jeho pier a konečne sa nadýchla.
Odstrčila ho od seba preč a zliezla z neho.
,,Nevracaj sa tu." Šepla rázne. ,,Choď." Pokynula hlavou k dverám a on poslúchol.
,,Zajtra o polnoci." Zakričala za ním a vrátila sa do bytu.
Toto bude dlhá noc.
Od únavy a strachu z Thea si sadla za stolík a zapla laptop pripojený na desiatky káblov.
Zadala do vyhľadávača meno David Taylor a stlačila enter.
Našlo jej to fúru informácii, bydlisko a pracovisko.
Býva v Manhattane medzi dvadsiatou šiestou a tridsiatou v byte číslo 38a. Sám.
Informácie, spolu s jeho fotkou si vytlačila na tlačiarni a vložila do kabelky.
Laptop vypla a ľahla si do postele. Pravou rukou zhasla lampu na nočnom stolíku.
Nemohla zaspať kvôli Theovi. Čo od nej chce?
Pri tejto otázke si v hlave vytvárala veľa konšpiračných teórií.
Ale nad jej hlavou videla otázka: Prečo sa vrátil?
Od toľkého uvažovania únavou zaspala.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Lilith Hale : Nájomná Vrahyňa [Kniha 1]
БоевикVidíš ten znak? Je to jej znak. Znak Smrti. Copyright © 2016 by Stanislava Chasnehov Cover artwork © 2016 by E. B. Bubeliny Trailer © 2016 by Adél Řezníčková