Nový kluk ve třídě

1.6K 65 0
                                    

Thálie
Ráno jsem vstala, ani jsem nesnídala a utíkala do školy. První hodinu přišel do třídy ředitel s krásným klukem, muselo mu být kolem 20 let. ,, Milý žáci představuji vám Kola Mikelsona, bude u nás studovat, právě se přestěhoval z New Orleans. A nyní Kole posaď ke komu chceš, ale já ohledně učení doporučuji Iris." ,, Děkuji já si sednu tady před Iris." ,, K Thálii, jestli ti nevadí že je vlkodlak, její prospěch je nejlepší z ročníku. " sedl si vedle mě a představil se ,, Ahoj jsem Kol, jsem upír, nerad aby mě pokousala." A to se ozvala Patty ,, Ona a pokousat, ještě nikdy se neproměnila ve vlkodlaka, je divná." Kol se na ni otočil a povídá ,, Ty si Patty viď, největší primadona na škole, ale chytrá moc nejsi. " já se na Kola usmála. Celý den jsem Kolovi vysvětlovala běh školy na oběd šel s upíri, našel si kamaráda Roba. Po škole mi nabídl, jestli nechci zavést domů, já souhlasila. Doma se mě táta ptal kdo to byl. Když jsem mu vše řekla pokynul, že se ho mám držet.
Kol
Doma jsem potkal Klause, jak na něčím přemýšlí, neměl jsem ho rád. Elijah byl v pokoji a koukal na fotku Gii, oba dva byli divní od tý doby co po nás jde náš otec Mikael. Měl jsem hlad tak sem zašel do nočního baru. A přitom myslel na Thálii má své tajemství a kdo by to mohl mi víc o ní říct je Iris, je krásná.

NadpřirozenáWhere stories live. Discover now