23 koningin

4.1K 260 2
                                    

pov Sky

Ik zet alles op een rijtje. Hoe kon dit gebeuren? Ik had een heel ander leven voor me! Ik wou samen met caleb een toekomst opbouwen, ik wou nog naar de hbo gaan, maar alles is gewoon.Weg.
Ik draai m'n hoofd en kijk naar caleb. Zijn gezicht ziet er niet goed uit. Hij is helemaal wit weggetrokken, ik begin me duizelig te voelen. Ik sta op en loop naar de keuken om een glas water te pakken. Ik pak het glas en vul het, ik pak het glas en en kijk naar het water het trilt? Ik kijk naar mijn hand en zie mijn hand hevig trillen. Ik drink snel het water op en neem een aspirine. Mijn vader...... Hij is een wolf. Geen mens. Die wolven beet heeft mijn wolf wakker gemaakt! Niet mij verandert in een wolf........ Ik ben van naturen een wolf, ik ben enige kind. Ik heb geen broer of zus, mijn moeder is vermoord. Ik ben de dochter van een weerwolf, een hele machtige weerwolf zelfs. Ik zet het glas in de wasbak en loop weer naar de woonkamer. "Pap?" Zeg ik zo stil mogelijk. Ik kijk zoekend naar het gezicht van mijn echte vader, hij kijkt verbaasd naar mij. Ik ben teleurgesteld en wil omdraaien maar voor dat ik het weet word ik dood geknuffeld. "Mijn kleine pup" zegt mijn vader in mijn oor terwijl hij mij een kus op mijn hoofd geeft. Ik hoor caleb grommen, maar ik negeer hem. Mijn vader barst in uit tranen en geeft een dodelijke knuffel. Ik troost hem zacht en duw hem weg om hem iets te zeggen. "Fijn dat ik jou heb gevonden"

Ik weet wel dat mijn menselijke familie een leugen is en dat mijn menselijke ouders en mijn menselijke broer hebben gelogen tegen mij maar ze blijven familie. Net zoals mij. Echte familie, ik ben misschien niet opgevoed als een prinses maar ik zal altijd papa's prinsesje zijn, maakt niet uit welke. Ook als betekent het einde van mijn privé leven en zal ik koningin worden ik zal het doen en weet je waarom? Omdat ik geboren ben als prinses, ik ben ervoor bestemd, net als caleb. Hij is geboren om een alfa en een koning te zijn.

His Mate, The Werewolf Princess [NL] (COMPLETE)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora