chapter 17

4.1K 252 5
                                    

קריסטל

הנדתי בראשי ונישקתי אותו. הוא לא הספיק להגיב ומיהרתי להיכנס הביתה סוגרת את הדלת. ״קריסטל!,״ נשענתי על הדלת, ״אשטון אני אראה אותך בעבודה,״ הוא נאנח וכנראה הלך כי הייתה דממה. פניתי לחדר צונחת על המיטה. ״מה את עושה לעצמך קריסטל?,״ ניערתי את המחשבות מראשי ולקחתי את הפלאפון שהבהב, מסמל שיש הודעה.

׳קריסטי בייב מחכה לכסף -ש-׳. הוא לא יכול לדעת איפה אני גרה. שיניתי את כל הפרטים באופן דיסקרטי ומידי חודש שלחתי לחשון של החברים שלו סכום כסף בסך 5 אלף דולר. הסיבה שאני חייבת כסף היא בעצם שון. הוא זה שחייב את ה50 אלף דולר אבל הוא החליט להפיל את העול עליי ולהצטרף לחברה שלה שהוא חייב כסף בהבטחה שאני אשלם הכל.

אני אתעסק עם העניין הזה אחר כך. קיבלתי עוד הודעה ממייקל. ׳היי, נעלמת לי קצת קפצי לכוס קפה היום? מייקי x׳. עניתי בחיוב והתחלתי להתארגן.

הבוקר במשרד היה עמוס אחרי סוף שבוע של לקיטת חשבונות. דאגתי לשלם את התשלום האחרון שלי לשון ונשמתי לרווחה כך שהייתי פנויה לעבודה. ״מיס סלבטור מר אירווין צריך אותך לסידור של הגרפים לתחילת השבוע,״ מינדי הודיעה לי. קמתי מכיסאי פונה לדלת המשרד כשהפלאפון שלי צלצל. ״תגידי לו שימתין דקה אני כבר אגיע,״ אמרתי לעוזרת שלי.

״הלו?.״, ״קריסטי אני בא לביקור לאב. אני שמח ששילמת את החוב לפני שדברים רעים קרו,״ שוב זה היה שון. הרגשתי את הלב שלי מאיץ. הוא לא יכול לבוא הינה. הוא הרס לי את החיים! ״מיס סלבטור?,״ קולו של אשטון הפריע לי אך התעלמתי, הייתי מבוהלת מידי.

~~~

בואו נתחיל את הסופ"ש עם חיוך.
ונסיים אותו מאושרים.
מקווה לטוב ביותר.
באהבה,
וויט א'נגל.

CrystalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora