H6

25 2 4
                                    

Maar Raar is oké.. Ik ben blij dat ze van mening veranderd zijn. Ik wil met hem blijven , voor altijd. Ik ben veranderd door hem, positief veranderd zonder dat hij daar enig idee van heeft. Ik voelde dat iem and mijn hand vastpakte,Aline. Ik houd van haar ze is een schatje maar weet zelf niet dat ik me aan haar optrek. In de avond ging ik uit met Joseph we hadden dolle pret. Ik wil dit voor eeuwig n altijd. Dit is geweldig. Maar alle sprookjes duren niet lang.

"WHAAAAAA!!!! Britt niet zo snel!" riep Aline tegen me, we waren in de speeltuin maar ze noemt het de 'Chillplek' en wij doen mee. " Harder Schat!!!" riep Jospeh, die plaaggek maar daar doen we niet aan mee. We besloten daarna om naar het kleine stadje te gaan met mijn mama. We gingen naar de pier en de markt. Zo gezellig zo een geheel zo perfect meer kan ik niet  zeggen . Maar oik kan me niet voorstellen hoe het hierna zal zijn met hun. Maar ik probeer er niet aan vast te hechten.

"Ik zal voor altijd van je houden." zei Jos. We lagen in bed. Hij pakte me vast, ik hem. Ik vergeet dit nooit. Ik vergeet ons nooit! Voor altijd. Maar vanavond ging het moment aankomen dat hij weg ging. Dat ging pijnlijk zijn. Mijn alles moet weg, hij en ik waren 1! Joseph was mijn wederhelft! Ik kan niet zonder hem,ons. Waarom moet dit u gebeuren.. Ik kan niet zonder hem we waren hier altijd samen nu wonen me een 1 uur en een half van elkaar. Maar ik ga mijn best doen om hem iedere dag te zien. Voor altijd is een lange tijd maar ik zou het niet erg vinden om die tijd met jou door te brengen!

"NEEE!" Joseph zag zijn bus aankomen. We zaten /lagen in de loby, hij had mij in zijn armen. Hij kon me niet loslaten. Hij keek me verdrietig aan. Er rolde een traan over mijn wang. Hij veegt die weg en geeft  me daar een kus. Hij kijkt naar men lippen,ik naar de zijne. Wat volgde kon je je al voorstellen. We begonnen te kussen. Wat we hiervoor ook al een uur hadden gedaan. Zijn moeder doet teken dat het tijd is om te gaan en Joseph wrijft over mijn rug en legde iets in mijn hand. Ik had geen tijd om te kijken wat het was want ik was afgeleid door Jos. Zijn mooie lichaam. Wow en dat is mijn vriendje. Zijn koffer ging in het laadvak. Hij keek me aan, ik spurtte in zijn armen en gooide mijn benen rond zijn middel. Na enkele minuten in zijn armen gelegen te hebbben moet  hij echt gaan. "Voor altijd." Zei ik nog in zijn oor voor hij weg gaat. Een glimlach sierde zijn gezicht. Hij zat aan het raampje en keek me aan. Hij begon te wenen. Oh .. Ik zie hem echt graag! Voor altijd herhaalde ik fluisterend.

-----------------------------------------------
Okay.. Here i am once again.. 😔 Sorry voor het niet nakomen van regels maar het kon even niet.. Okay er zijn sommige dingen dat gebeurd zijn... En ik jullie moet vertellen.. Ik was een enorm lange tijd niet goed maar vorige week was ik echt ziek dus daardoor had ik geen tijd.. (Heel de dag in bed enzz) dan ik HAD een vriendje.. Het was wel enorm druk met hem.. Maar het is uit.. Lang verhaal.. Maar om een lang verhaal kort te maken, al de schuld word op mijn schouders geschoven  en ja ik word bedreigd enz door mensen dus ja daar gaat nog een staartje aan kome.. Euhm maar ik denk da ik nog wat inspiratie ga opdoen voor een nieuw boek omdat ik eigenlijk hier een beetje een einde aan wil maken want ja er zijn nog dingen die ik met dit boek in gedachten heb dus ja hou je daar maar klaar voor.. Ik heb ook maar 500 woorden in dit h omdat jullie gewoon iets moesten hebben!!!❤️

Julie_X_Love_You

Raar is oké.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu