Miután Emily elment készülődni,én elaludtam a kanapén.Majd arra ébredtem,hogy valaki durván az arcomba önt egy pohár jéghideg vizet.
-Mi a fasz?-sikítottam fel.
-Spencer!Mondtam,hogy menj addig és keresd elő a ruhád!Fél óra és kezdődik a partid!-kiabált velem Em.
-Nyugi!Nyugi.No para.-tettem fel a kezem védekezésképen,nyugtatgattam Em-et,hisz úgy nézett rám,mint egy anyuka a lányára,aki nem hajlandó felvenni egy ronda pulcsit,amit a nagymamája adott neki.
-Hova kerültem istenem!-tette a homlokához a kezét.-Rosszabb vagy mint 2 Michael!.
-Nem is!-tiltakoztam,miközben odasétáltam a hűtőhöz,hogy kivegyem a tejet.-Ebbe már nincs sok!-mondtam.
-Akkor idd meg gyorsan,és menj zuhanyozni.
-Jólvan anyu!-majd lehúztam azt a kis doboz tejet.Majd a felső ajkam tejes volt,és a kezembe töröltem.
-Te kifinomult lány!-nézett rám Em.
-Hagyjál-röhögtem ki,majd bementem a fürdőbe,hogy lezuhanyozzak.Megnyitottam a csapot és beálltam a zuhany alá.Nagyon jól esett a meleg víz.Kezdtem jobban érezni magam a születésnapomon.
-Héy Spenc!-kopogott be Em.
-Igen?-kérdeztem,miközben behúztam a zuhanyfüggönyt.
-Meghoztam a ruháid.Beviszem jó?
Válaszra sem várt,benyitott és letette a törölköző tartóra a ruháim.
-Tudod Em!?
-Igen?-szólt vissza,miközben bezárta az ajtót,és az ajtó mögül kommunikáltunk.
-Igazán bevezethetnénk azt,hogy nem mászkálunk be egymáshoz.
-Ez nagyon jó ötlet.-adta nekem az igazat.Mondjuk,ez nálunk egy szokás,hogy ha a másik fürdik bemegyünk,hisz ez kicsikorunk óta így van.De már felnőttünk.És ez kicsit bizar.
Miután megmostam kétszer a hajam,felöltöztem.
Em..Emily nem igazán az én stílusomhoz való ruhát hozott nekem.
Egy fekete "Nirvanás"top,és egy szaggatott rövidnadrág,ami oldalt csipkés volt.
A felsőből kikandikált a hasam.A nadrág pedig épp,hogy a fenekem alá ért.
Mindegy lett volna,ha hoz nekem egy táblát és a kezembe adja azzal a felirattal,hogy "Ribanc vagyok"
Az egyetlen dolog ami tetszett az a fekete "'Vans"cipő és a fehér virágos fejkoszorú volt.
Hajamat csak szimplán megszárítottam és feltettem a koszorút.Barna bőrömhöz elég jól passzolt a fehér virágos fejdísz.
Barna hajam hátra vetettem és nagy hullámokban omlott le a derekamig.
A sminkem szimpla szemceruza és egy vérvörös rúzs volt.
Készen álltam.
Kimentem a fürdőből és megálltam Em előtt.
Gyönyörű szőkeségét hajfánkba rakta,és passzolt hozzá a vörösruha.
Leginkább a cipője fogott meg,az a gyönyörű magassarkú.
Nálam felért volna egy kínzóeszköznek is.
Készen álltunk.
-Ejhaa..-esett le az álla.
-Ezt énis mondhatnám.
-Gyönyörű vagy hugom!-simította meg az arcom.-Mehetünk?
-Igen.-Azzal becsuktuk magunk mögött az ajtót és lementünk az alsó szintre.
YOU ARE READING
The Fate (C.H) HUNGARY
FanfictionSemmi sincs rendben. Eltűnt.Hol vagy?Miért. A sors néha kegyetlen. Calum Hood Michael Clifford Luke Hemmings Ashton Irwin Matthew Daddairo(Alec Lightwood) Hungary