Part 1:Malam pertama

19.5K 43 5
                                    

SELEPAS seharian majlis perkahwinan kami yang secara kecil-kecilan ini berlangsung,aku masuk kedalam bilik 'husband' aku kerana terlalu letih aku pon melelapkan mata untuk seketika.Semasa aku dibuai mimpi,aku terdengar pintu bilik dibuka tetapi aku buat buat tidur sahaja kerana mahu melihat siapakah yang berada di dalam bilik ini.Aku membuka mataku sedikit,dan melihat susuk tubuh seorang lelaki nampaknya seperti suami aku.Aku melihatnya menuju ke bilik air sambil membawa bajunya.(kat rumah diorang~~^^)

Dengan mataku yang kuyu ini dek baru bangun dari tidurku yang lena ini terus berdiri lalu mencapai tuala yang berada di dalam almari itu.Aku menunggu airil mandi mataku mula terpejam saat demu saat.Tiba tiba,pintu bilik air terbuka dan menampakkan susuk tubuh seorang jejaka yang sangat hot! .Rintihku didalam hati.Omg adakah itu airil iskandar?suami aku?aku tergamam sebentar melihat keseksian nya disitu.

Satu suara menyapa aku dan memberhentikan aku dari lamunan aku."hey,kau nampak hantu ke or kau tergamam tengok 'sixpack' kelakian aku nih??" Katanya dengan senyum penuh sinis.Aku hanya terkaku dan menundukkan kepalaku lalu terus menuju ke dalam bilik air.

___________________________________________

Aku baru sahaja lepas membersihkan diriku.Aku keluar dari bilik air hanya dengan memaikai sehelai tuala mandi.Akibat terlupa mengambil baju di dalam almari sebentar tadi.Yalah sebab aku terlalu gementar melihat keindahan muka irdina semasa tengah tidur.Tergugat iman aku.Tiba sahaja aku diluar pintu bilik air aku melihat irdina yang sedang memegang sehelai tuala sedang tergamam. HAHAHA mungkin aku seksi sangat kot sebab tu sampai macamtu dia tergamam.Aku pon mengusiknya."hey,kau nampak hantu ke or kau tergamam tengok 'sixpack' kelakian aku nih??" Aku tersenyum sinis.Kemudian dia menundukkan mukanya,dek akibat malu katanya.Lalu dia terus menuju ke dalam bilik air.Hahaaa aku tergelak gelak sambil mencapai bajuku yang berada di dalam almari ku.

___________________________________________

Tiba tiba suara irdina kedengaran di telinga afril.Airil cepat cepat menuju ke wife nya dan bertanya kenapa."woi kau dah kenapa?" Tanya airil kepada irdina."emm emm tolong aku.Emm tolong amikkan baju aku please" rayu irdina kepada afril.Airil mula senyum sinis kepada irdina sambil mengambil baju 'dress' tido yang lengannya sleeveless n atas paras lutut dan memberinya kepada irdina.

IRDINA tergamam buat sementara."eh kau gila ke??suruh aku pakai baju macamni?? Tanya irdina dengan matanya yang sudah membulat. "pakai jelah Ke...kau nak aku pakaikan?" Airil mula menunjukkan senyumannya yang agak nakal itu kepada irdina.Irdina terus menutup pintu bilik air dan menyarung baju 'dress' tidur itu.

___________________________________________

ERGHH baju jenis ape nih.Gila ke suruh aku pakai baju camni depan laki playboy cam dia tuh.Macam mana kalau dia amik kesempatan kat aku.Dah lah sehelai baju pon aku tak bawak.Rintih irdina di dalam hati.Lalu terus keluar dari

AKU menundukkan muka ku kebawah dek malu dengan lelaki dihadapan aku sekarang ini.Aku merasakan seseorang mendekati aku terus aku mengangkat muka aku memandang ke atas.Airil sudah mula mendekati aku.Aku mengundurkan diri ku.Semakin lama semakin kebelakang,tanpa aku perasan dibelakangku ade dinding.Ohmg!aku terperangkap.Semakin lama semakin dekat afril dengan susuk tubuhku.Dia melihat aku dari atas ke bawah lalu menjilat bibirnya nakal.

"You're so sexy dear" sambil meletakkan lengan sado nya di sebelah kepala aku untuk menghalang aku dari lari.Dasar lelaki gatal.Dia mendekatkan bibirnya ke telinga aku. "Peha kau menawan,sayang" katanya lalu mencium leherku.Aku merintih rintih meminta dilepaskan."How dare you touch me!kalau kau tak ingat peraturan kau tu aku boleh ingatkan.Kau tak boleh..." tiba tiba ayatku dipotong olehnya. "Kesah ape aku.Selagi kau isteri aku.Aku boleh buat ape ape je kat kau.Nih bukan masanya pikirkan syarat tak guna tu" katanya masih membisik lalu terus meneruskan perbuatannya itu.

AKU menolaknya sampai jatuh ke atas lantai.Lalu aku terus lari ke katil dan menarik selimut di seluruh tubuh badanku.Airil mendekati aku.Aku buat buat tidur tetapi semakin lama selimut semakin kebawah dan menampakkan paha aku yang ala ala gebu seperti artis korea.Aku rasa seperti seseorang menyentuh paha putih gebu ku.Aku terus bangun dari tidur pura ku.Lalu menepis tangan afril ke tepi.Airil mula menimbulkan semula senyuman sinisnya itu. "Ouh baby,i'm promise it will not hurt you" kata afril dengan kata katanya yang sangat nakal.Omg habislah aku!rintih ku lagi.

"Ouh no way!dont touch me.Dont you dare afril iskandar bin dato rizman" haa kau terkeluar nama penuh dia.Dia terus dan berterusan mendekati aku.

___________________________________________

Sorry~kena pegi umah nenek.Tak boleh buat chapter panjang.Bye.btw vote n comments lah okeyh.^^

Kahwin kontrak.Where stories live. Discover now