BAB 11

4.7K 239 8
                                    


Dia berjalan masuk ke Galaxy_Holding.

"Maafkan saya.."Kata Hara. Gadis yang sedang bersembang itu memandang Hara."Yes. Apa yang boleh saya bantu? "Soal Gadis itu. "Saya nak ke pergi temuduga..err kat tingkat berapa ye? "Soal Hara.

"Wait.." Gadis itu terus menghubungi seseorang. Talian dimatikan. "Cik naik lift sebelah kiri and tekan 19.."Kata Gadis itu. Hara mengangguk. "Thanks.." Kata Hara lalu beredar.

Kenangan di rumah Kris bermain di dalam memorinya. Tidak tahu menahu pula yang Kris jiran Xiumin. Dan lagi menakutkan untuk 3hari ni dia terpaksa tinggal di rumah Xiumin. Argg!! Nampaknya berjumpa lagi la dengan mamat toyol tu. Marah Hara dalam hati.

Ting!!

Pintu Lift terbuka. Hara terus keluar dan berjalan meninggalkan lift itu. Hanya bilik itu saja. Jadi Hara terus mengentuk bilik Itu.

"Come.." Kata Suara dari arah dalam. Hara masuk.

"Kenalkan nama saja..yang lain saya tak nak dengar... dah la datang lewat..nanti membazir je masa.."arahnya lelaki itu masih membelakangkan Hara sambil memandang Seoul yang kian maju.

"Saya Kim Hara.."Kata Hara.Geram juga..dia.

"Okey awak diterima kerja." Hara hampir pengsan.

"Tapi..Tuan tak tahu apa dan kenapa..saya pun tak kenal Tuan siapa..sepatutnya tuan kena la tahu saya belajar sampai setakat mana..ni tak mai terima je..."Kata Hara. Lelaki itu seperti sedang ketawa.

"kris..Cukup." Lelaki itu bangun. Hampir pengsan  Hara akibat memandang Lelaki itu pula. Omg. Tak tahu pula ni syarikat dia..

"Awak sepatutnya datang tepat pukul 8 now..tengok pukul berapa? 8.39.." Hara menjeling Jam.

"Err..tapi.. Tuan yang ajak saya makan dekat MCD.."Kata Hara. Dia bangun. Geram.

"Mana ada.."Nafi Kris.

"Tak..tuan sendiri kata..'Jom Makan saya belanja..' Tuan siap ugut saya lagi..'kalau awak tak makan...saya pecahkan tingkap kereta awak..' Saya terpaksa.."Kata Hara membela diri.

"Hari ni..hari pertama awak masuk kerja and see..awak berani lawan cakap saya..awak memang patut kena hukum.." Kata Kris. Hara diam. Kris betul-betul tidak sangka yang Hara akan menjadi P.A nya .

"Tapi..tuan yang paksa saya.."Hara masih mahu menang.

"Kim Hara! Awak nak dipecat atau tidak? "Kening diangkat supaya Hara tahu dia menyoalnya.

"Maaf..Saya yang salah sepatutnya saya tak boleh terima ajakan lelaki gila itu.."Hara Menunduk sengaja dia menyembut Kris sebagai lelaki gila.

Tercabar Hati Kris. Gila?! . Ai..minah ni..

"Ehemm..mulut awak sedap kata ke orang eh..memang tak ambil insuran betulkan.."Kris duduk di atas meja dan memandang Hara. Dari atas sampai bawah.

Menggoda. Dia tidak sempat melihat Hara dengan Lama di MCD dan di Tempat letak kerta. Kerana tempat letak  mereka agak jauh.

"Kalau ada insuran untuk mulut memang dah lama saya ambik..tapi sayang..tak ada.."Kata Hara. Kris bangun. Geram juga dia rasa dipermainkan sebegitu oleh Hara.

Terus dia menolak Hara ke dinding dan akibatnya Hara terkunci kerana di kirinya terdapat rak-rak buka dan sebelah kanannya tangan kiri kris menahan.

"Nak tak kau dapat insuran mulut..kalau nak aku nak bagi.." Kata Kris. "Ha? Nak la juga.."Perli lagi Hara. "Betul? "Soal Kris.

"Nak.."Hara masih menjawab. Dengupan jantung Hara kuat. Ye. Sebab Kris betul-betul di depannya.

"Kalau aku bagi kau jangan kata apa-apa..."Kata Kris. Gembira hatinya lepas ni dia akan dapat kenakan Hara.

Byuntae Love 3Where stories live. Discover now