Minyak

7 1 0
                                    

Sambungan .....

Daniel agak kecewa kerana minyak cap kapaknya hilang lalu dia pun menangis di tepi longkang. Perasaan kecewanya kembali gembira setelah melihat gadis bertudung merah itu kembali kepadanya lalu menyerahkan minyak cap kapaknya . " Oh rupanya betina ni rembat minyak cap kapak aku " katanya di dalam hati. Gadis itu meminta maaf dan mengenalkan dirinya. Namanya adalah Rosmah. Daniel berkata di dalam hatinya " Boleh tahan jugak gadis ini, tetapi sebaik rupanya tidak seperti Rosmah Mansor "

××××××××××××××××××××××××××

Daniel pulang ke rumah dan mengadu kepada mamanya bahawa dia telah menjumpai bakal isteri yang sesuai. Lagi pula , gadis itu berkaca mata dan bertudung merah haih Daniel suka gadis begitu Baginya gadis yg memakai tudung merah ini special kerana apabila lalu di hadapan lembu dan lembu mesti hendak menyerang di saat itulah aku ingin menunjukkan betapa powernya aku lindungi dia. Daniel suka bercakap sensorang sejak beberapa hari ini. Al maklumlah , wayar otak dia dah terputus nanti bila tgk gadis tudung merah itu pasang la balik wayar kat otak dia hehehe.

Suatu hari , Daniel menelefon Rosmah . Kedengaran bunyi latar belakang hp itu begini " Aku sungguh cinta padamu hey hey teh tarik " Tetiba Rosmah angkat . Dengan lembut Daniel berkata "Assalammualaikum, Teh tarik . " eh lepastu baru dia tersedar. " Eh kau kenapa panggil aku teh tarik , nama aku Rosmah la " Daniel gelak seperti Fazura ala yang dalam cerita Histeria tu hahahahahaha. Daniel meminta maaf lalu Daniel mengajak Rosmah keluar makan bersamanya tetapi Rosmah menolak ajakan Daniel. Daniel berasa geram dan sedih. Di dalam hatinya berkata " eh betina ni aku sumbat minyak cap kapak dlm mulut kau kang ha " . Daniel terus memujuk dengan suaranya yang membuatkan para para janda di luar sana cair. Eh Rosmah bukan janda ahahhaha. Dan Rosmah setuju untuk keluar makan bersama Daniel.


Bersambung .....

HAHAHA AKU BANYAK MERAPU EN OH HAH BIASA LA MEMALAM NI OTAK AKU MEMANG GINI TAPI SEBAIK BELUM PUTUS LAGI WAYAR DALAM OTAK AKU NI. HAHAHAH LASTT SORRY KALAU TAK BEST ^^^^^.

REPOST SEBAB DAH TERDELETE SORRY GAIS ^^^^

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 23, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MinyakWhere stories live. Discover now