"Kurva." zanadávala som.
"Čo sa deje?" Zayn na mňa nechápavo pozeral, pokým som nemykla hlavou smerom k nim. "Aha." nadvihol obočie.
"Dúfam, že budú tak zabraní sami sebou, že si nás nevšimnú." zabručala som nervózne.
"Ale pozrime sa, aká náhoda!" zasmial sa Styles. "Nemyslel som si, že práve tu, vás stretnem. Teda, hlavne vás dvoch. Spolu." hral prekvapený výraz. Idiot blbý.
"To akože nemôžme ísť spolu na večeru, alebo čo?!" pery som spojila do rovnej linky a zamračila som sa. Zayn s Maci nijako nereagovali.
"Môžte." zdvihol ruky na obranu. "Ja sa len čudujem." uškrnul sa. Ja ho snáď zabijem!
"Hneď som tu. Keby došiel čašník, tak si dám Quatro Formaggi." usmiala som sa na Zayna a odišla som na wecká.
Ten chlap je vážne idiot! Akože, čo tu chce?! Provokovať ma? Zosmiešniť ma pred Zaynom nejako, alebo čo kurva?!
Rukami som sa oprela o umývadlo a keď v tom niekto vstúpil. Bola to Maci a mala ustarostený výraz na tvári.
"Ja... Ospravedlňujem sa za Harryho. Dnes sme sa tak trochu pohádali, to preto je taký." hovorila sklesnuto.
"To je v poriadku, chápem." pousmiala som sa. "Prečo ste sa vlastne pohádali? Teda, ak nevadí, že sa pýtam. Nemusíš, odpovedať."
"No, vieš, mám taký pocit, že ma Harry podvádza..." sklopila hlavu a chvíľu som mala pocit, že bude plakať.
No, tvoj pocit ťa neklame moja pekná. Ale zatiaľ sa o tom ešte nedozvieš. Až keď nastane správny čas.
"To mi je ľúto. Ale ja neviem. Nemyslím si to. Harry nevyzerá ako človek, ktorý by bol chopný niekoho podviesť. Zvlášť teba. Veď si jeho manželka preboha!" klamala som. Bože, len aby som sa nezačala smiať.
"Tak, snáď hovoríš pravdu." pousmiala sa. Venovala mi ešte jeden úsmev a odišla. Ja som z kabelky rýchlo vytiahla telefón.
Ja: "Si vyjebaný kokot Styles."
Napísala som mu krásnu SMS a s úsmevom som sa vrátila k stolu.
"Si v poriadku?" Zayn na mňa ustarostene pozeral. Prikývla som a sadla som si späť.
Asi hodinu tu sedíme a užívame si so Zaynom večer. Styles chvalabohu už držal hubu, za čo som neskutočne rada. Ale to, že tu je ma stále štve. Veľmi dobre vedel, že idem so Zaynom na večeru. Ale, odkiaľ vedel, že budeme práve tu? Povedal mu to Zayn? To dosť pochybujem, ale on jediný to vedel. Ale zas, Zayn ho nemá moc v láske, podľa posledného stretnutia. Možno to bola blbá náhoda. Tak ako prvý krát v Starbuckse a ešte tá večera s mojim otcom.
"Pôjdeme už?" spýtala som sa ho.
"Môžme." usmial sa. Ako pravý gentleman zaplatil, venovala som ešte jeden škaredý úškľabok Stylesovi a odišli sme.
"Tak, ďakujem za ďaľší pekný večer." povedala som, keď Zayn už zastavil pri mojej bytovke. Vystúpili sme z auta a prešli sme ku dverám.
"To ja." kusol si do pery a krásne sa usmial. "Dúfam, že sa čoskoro uvidíme." žmurkol.
"Samozrejme, že áno." zasmiala som sa. "Tak, ahoj." usmiala som sa.
"Počkaj, ešte niečo." chytil ma za ruku. Prudko ma k sebe potiahol a pobozkal ma. Z bežného bozku sa stalo búrlivé bozkávanie. Yes, takto sa mi to páči.
Ani som sa nenazdala a už sme stáli pred mojim bytom, ktorý som sa snažila odomknúť. Hah, misia úspešná. Kristin nebola doma, čo mi práve dosť vyhovuje.
Hneď ako sme sa dostali do izby, mi Zayn rozopol zips na šatách, ktoré dal rýchlo dole. Vyskočila som na neho a nohy som si obmotala okolo jeho pásu. Ruky som vložila do jeho vlasov. Bože, veď to je presne, ako so Stylesom.
"Tak to nie! Žiadny Styles! Zayn! Zayn! Zayn!" zasyčalo ma mňa svedomie.
Má pravdu. Nemôžem myslieť na toho idiota, ktorý ma mimochodom vytočil, keď som práve so Zaynom.
"Deje sa niečo?" zmäteno na mňa pozeral.
"Nie, hlavne neprestávaj." sykla som.
Keďže som bola iba v spodnom prádle, v rýchlosti som mu vyzliekla jeho koženú bundu, rovno aj s tričkom. Ó Bože, tá hruď, tie tetovania.
"Páči sa ti, čo vidiš?" skusol si peru a prikývla som. "Hmmm." zapriadol.
Oboch nás zvalil na posteľ a pokračoval v bozkávaní. Z pier pomaly išiel cez čeľusť dole krkom, kde ma nezabudol označkovať (jak kravu preboha) až sa zastavil medzi prsiami. Tam pridal jazyk a ním pomaly prechádzal až dole. Zubami skusol lem nohavičiek, ktoré jedným pohybom stiahoľ. Vrátil sa späť k mojim perám, zatiaľ čo nenápadne rukou prechádzal cez moje brucho nižšie a nižšie. Prstom náhle prešiel po mojom najcitlivejšom mieste a ja som mu zavzdychala do pier. Páči sa mu ma takto provokovať. Čo znamená, že by som mala zakročiť aj ja.
Keďže moje zmysly boli na bode mrazu, keďže ich zamestnávali jeho prsty, moje pokusy o to, aby som mu rozopla ten sprostý zips boli zrejme márne. Ale nakoniec, sa mi to konečne podarilo, za čo som sa samozrejme musela pochváliť.
Takže ty sa budeš so mnou hrať Malik? Tak môžem aj ja s tebou. Rukou som mu zašla do boxeriek, kde som jemne začala prechádzať po jeho pýche.
"Páči sa ti ma provokovať, však?" zavrčal so bozku a ja som sa musela iba zaškeriť. Hah, teraz vládnem ja.
"A ty ma môžeš, však?" uškrnula som sa. "So mnou, si nezahrávaj Malik." kusla som ho do pery.
Lenže to som nečakala, že ma náhle pretočí pod seba a začne si vyzliekať džíny.
"Ehm, nie asi." žmurkol. "Dúfam, že bereš antikoncepciu, neznášam ten nechutný latex." zabručal a ja som sa začala smiať.
"No, makaj už konečne." zamračila som sa.
"Ale ale, niekto tu je nedočkavý." zaškeril sa.
Mám ho zabiť teraz, alebo až potom? Zázrakom, akoby ma poslúchol a konečne do mňa vnikol. O áno. Samozrejme, že to by sa nemohlo niečo skaziť. Môj telefón, ktorý neviem prečo, ležal na posteli sa náhle rozzvonil. Všetko by bolo v poriadku, lenže nie je. Prečo? Tu je dôvod.
"Prečo ti volá Styles?" Zayn sa na mňa mračil. Ups.
•Prepáčte prepáčte prepáčte! Viem že časť je trochu neskôr, ale je tu! 😂👏🏻 Ja sľuby plním, keby nie, časť je až zajtra! 😁 Inak, ako sa máte? 😃 ja mega super! Prečo? Za 5 dní mám narodky, ou jeaaaa:3 a konečne mám nafarbenú hlavu😂❤️ dobre, už som ticho. Pre ďaľšiu časť 50+ votes a komentyyy❤️❤️❤️ lav yaaa❤️ nikoletkaaa 😌💕•
YOU ARE READING
My turn //h.s. [SK] ✔️
FanfictionČo viac povedať, rad je teraz na MNE. (Výskyt 13+ a vulgarizmov) #1 fanfiction Menšie upozornenie na záver: Keďže som dávnejšie chcela vymazať všetky storky z wattpadu, no moja lenivosť ma dohnala iba k tejto, no potom som dávala všetko späť, tak dô...