-Pot să dorm cu tine? Întreb eu blestemându-mă în gând pentru ceea ce am spus.Se uita la mine cu indiferență, având o sclipire slaba, dar dispărând rapid.
-Fă cum vrei ! Spune el uitandu-se la mine cu o privire plictisită.
-Stii ceva? Nu contează. Spun si ies din camera lui. Intru in camera mea si trântesc usa. Ma întind in pat si închid ochii.
Nu pot sa cred ca mi-a venit o idee ca asta. Huh. La ce ma puteam astepta din partea lui?
Deschid ochii si văd că camera mea e plina de sânge. Pe pereți, pe jos, covorul e îmbibat în sânge, aşternuturile patului au pete de culoare roşie.
Încep să țip şi mă dau jos din pat, ducandu-mă spre uşă, pentru a putea iesi, dar se blocase.
-Aaaaaaaaa, tip in gura mare. M-am trezit la fel de speriată ca data trecuta.
Ma duc la uşă să văd daca e blocată. O deschid şi în fața mea stă Adam, cred că pregătit sa intre.
Din instinct îi sar în brațe şi încep să plang. Prima data ezită, dar după işi duce şi el mâinile pe spatele meu.
Vede ca nu mă dezlipesc de el si ma conduce pana la camera lui, luându-mă în stil mireasă. Ma aşează uşor pe pat. Eu deschid ochii ce până acum erau închişi.
De ce tot am coșmaruri din astea? Îl văd că iese din camerei şi se întoarce înapoi cu un pahar cu apa. În tot acest timp nu a spus absolut nimic.
Îl pune pe noptiera de lângă mine şi se pune la marginea patului.
Doar stă şi mă priveşte.
-De ce m-ai ignorat toată ziua?
Întrebarea corecta e :Ce ai pățit de iți pasă aşa mult de mine?
-Eu... ammm... am avut... un... un coşmar. Mă bâlbâi eu, uitandu-mă în ochii lui abisali.
-Si ce legătură am eu cu asta. Intreaba el confuz.
Oare ar trebui sa ii spun? Nu! Ar crede ca sunt slaba si cine stie ce fantezii crede ca am cu el.
-Deci? Spune el fluturând o mana in fata mea. Se pare ca am stat un minut gandindu-ma.
-Erm, eu... Ce sa pot sa ii spun? O idee, o idee. Minte proasta. Cand am nevoie de tine esti plecată pe insulele Caraibe.
-Ok, nu imi raspunzi. Nu conteaza. Spune el rece. Se ridica din nou din pat dând sa iasă din camera.
-Stai! Il opresc eu, prinzandu-l de marginea tricoului. Iti spun.
Se apropie si da din cap aprobator.
-Erai tu, niste persoane spanzurate cu saci pe cap si pe urma... pe urma mi-ai smuls capul. Inainte de asta, am tipat un "Adam" puternic si cand m-am trezit am dat de tine. Si am... am crezut ca... vrei sa îmi faci ceva. Spun eu uitandu-ma la mâinile mele care se jucau una cu alta.
Se uita la mine, intr-un mod ciudat. Are, parca are blândețe in ochi? Mda, cred ca doar mi s-a părut.
Adam P.O.V.
Stau pe pat cu telefonul in mana, citind mesajele de la Kevin. Aud un ciocanul, după care usa de deschide si in camera intra Alexandra.
-Ce vrei? Întreb eu scurtand discutia.
-Pot sa dorm cu tine? Intreaba ea intr-o data cu ochii rugători.
-Ma ignori toata ziua si acum vrei sa dormi cu mine? Spun eu uitandu-ma atent la ea.
CITEȘTI
Legături De Iubire
Teen Fiction"O poveste care aleargă cu viteză, şi o ia in altă direcție la fiecare capitol, cu personaje care te duc de la afecțiune la fustrare, de la furie la compasiune. O carte pe care o savurezi imediat." 4 IANUARIE 2016 Copertă făcută de