Capitolul 5 - Noaptea Alba, part.1

35 6 0
                                    

   Ca in fiecare duminica, toata lumea statea pe canapea si se plictisea.Dar Jimin se ridica si isi flutura degetul in aer de parca are o idee.

-E ora 20:30, nu? intreaba acesta.

-Da! raspunde Chanyeol, trecandu-si mainile prin par.

-Ce-ati zice sa facem maine o noapte alba? spune, apoi zambeste de parca aia a fost singura idee buna din viata lui.

-Ok! Dar ce facem cu Morgan? Stiti ca el nu e de acord cu noptile albe... spun eu, amintindu-mi de ce s-a intamplat acum un an...

              *FlashBack*

  ,,Eu, Miso si inca doi baieti stateam in camera lui Morgan.Pe atunci, el era de acord cu noptile albe.Ne spunea o poveste despre fantome.Miso mai avea putin si plangea.Eu eram indiferenta.Deodata, imi intorc privirea spre unul dintre cei doi baieti.Se juca furios cu o bricheta.Aud un strigat disperat de ajutor.

 -MORGAN! AJUTOR!

  Era doamna secretara, la care Morgan tinea foarte mult. Toti ne-am ridicat si am fugit repede spre bucatarie.Morgan a incercat sa dechida usa,dar era incuiata.

-Rezista, BiNa! spuse Morgan, incercand sa sparga usa.

  Glasul BiNei era din ce in ce mai stins.Morgan a reusit sa deschida usa, dar prea tarziu.Am gasit-o  moarta, intr-o balta de sange.Geamul era deschis...Sunt sigura ca Morgan nu a uitat acea intamplare.A doua zi, am aflat ca BiNa a fost ucisa de catre un criminal...''

       *End FlashBack*

-Spunem ca dormim la Chanyeol si gata! Nu va sti ca noi defapt facem noapte alba cu pozne si altele! Va crede doar ca dormim! spune, apoi incepe sa sara bucuros

-Ma ocup eu de muzica! zice Miso, sarind si ea.

-Ok, dar daca aude Morgan muzica? Isi va da seama! Doar nu e niciunul dintre noi asa de nebun incat sa doarma, ascultand muzic! afirm eu.

Key fluiera, in timp ce se uita in alta directie.

-Ok! Deci totul e stabilit! Cel care adoarme e manjit cu pasta de dinti! Acum duceti-va la culcare daca nu vreti sa adormiti maine! zice,apoi ne ducem cu totii la somn,Mie imi place ideea si cred ca toti vor primi de la mine o manjeala de zile mari.

    Soarele a rasarit, dar eu si Miso eram deja treze, pregatindu-ne pentru noaptea alba.Eu faceam flotari in timp ce Miso ma motiva.

-UNA DIN NOI VA INVINGE! striga Miso.

-Da! 

- BAIETII VOR FI MANJITI!

- Da!

- CEL MAI PROBABIL DE MINE!

-Nu! spun apoi ma opresc.

*intre timp*

In camera baietilor, Chanyeol lua o sorbitura dintr-o doza.Dar vine Jin si i-o ia din mana.

-Nu ai voie cu cafea! spuse satenul varsand continutul din doza.

-Dar e doar Cola! exclama Chanyeol.

-AIA ARE COFEINA! NU AI VOIE! continua Jin.

Chanyeol isi ia un pahar cu apa.Jin il varsa si pe ala, spunand ca si apa are cofeina.Chanyeol doar s-a holbat pret de o secunda la Jin apoi s-a asezat pe pat.Jimin a intrat in camera, avand 3 tuburi cu pasta de dinti prinse de pantaloni.

-Sojung avea dreptate! Tie chiar iti place sa iti prinzi lucruri de pantaloni! afirma Key.

-Stati calmi! Am si pentru voi!

Sojung and friendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum