Welcome

17.7K 1.3K 60
                                    

Anda memerlukan bimbingan dari orang kedua untuk terus membaca.Pastikan teman anda sentiasa berada di sebelah untuk menemani anda kerana di sini turut menyediakan beberapa gambar yang tidak menyenangkan bagi sesetengah pembaca. Yang mungkin boleh buat readers mencarut dan memaki entiti tersebut. Jadi bila dah tercarut, kawan sebelah boleh ajak berselawat sama-sama. Kalau sama-sama mencarut, anda dipersilakan ambil nafas, bertenang dan berehat bersama kit kat.

Pembaca digalakkan vote dan juga comment supaya admin menjadi lebih semangat untuk memberikan anda lebih banyak cerita yang mengikut kriteria anda semua.

Admin menerima tajuk yang dicadangkan oleh pembaca.Tetapi diambil secara rawak mengikut keunikan dan tarikan jalan cerita itu sendiri.

Di sini juga terkandung beberapa scene yang tidak bagus untuk pemikiran pembaca.

Cerita di sini bukan hak milik admin.Admin hanya membantu dari segi menterjemah.Pelbagai kisah dan urban legend yang berasal dari setiap pelosok negara juga dikongsikan.Hampir kesemua cerita di sini mencecah lebih 1000 patah perkataan untuk kepuasan pembaca.

Sebahagian daripada cerita yang terdapat di sini mungkin mempengaruhi pemikiran pembaca contohnya ayat-ayat mantera yang diletak pada pertengahan cerita dan mungkin sebahagian pembaca secara tidak sengaja menutur ayat-ayat itu secara lisan atau dalam hati.Ramai beranggapan bahawa jika terbaca mantera itu,ia akan memudaratkan kita. Sebenarnya tidak.Yang penting, perSebenarnya tidak.caya pada Allah. Ia sengaja diletakkan hanya untuk menakut-nakutkan pembaca.Tapi ia akan memudaratkan kepada pembaca yang benar-benar mempercayainya.

Credit to: Otak, mata, jari, readers dan

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wikia.singlewikia.creepypasta

#Haters is not allowed.
#No plagiarism.
#Kit kat

Vote(✔)before you leave this passage.Tq :)

Creepypasta|MalayOnde as histórias ganham vida. Descobre agora